zibro ovn
Fra : Finn Amnitzbøll Ande~

Dato : 30-06-04 13:51

Jeg har købt en Zibro laser ovn.Så jeg vil høre om der er noget der har et
tip til hvor det er billigst at købe brændstof til sådan en ovn, samt om der
er alternativer til zibro plus brændstoffet.

Fra : Per H

Dato : 30-06-04 15:19

On Wed, 30 Jun 2004 14:50:31 +0200, "Finn Amnitzbøll Andersen"
<hojbo@privat.dk> skrev:

>Jeg har købt en Zibro laser ovn.Så jeg vil høre om der er noget der har et
>tip til hvor det er billigst at købe brændstof til sådan en ovn, samt om der
>er alternativer til zibro plus brændstoffet.

Ja du kan benytte Lampeolie . Det billigeste er sikkert i netto.

Petrolium kan også bruges, men det lugter en smule mere.

I en lazer ovn er der ingen ting der skal renses, eller udskiftes, så
det er bare at klø på.

Jeg har brugt lampeolie i ca 4 vintre, uden problemer.
det er en lazer 156 jeg har. så hut jeg visker.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Torbenth

Dato : 30-06-04 15:21

"Finn Amnitzbøll Andersen" <hojbo@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
der
> er alternativer til zibro plus brændstoffet.

Hej.

Lampeolie fra Netto! Koster 8.50/8.95 pr. liter.
Lugter kun meget meget lidt ved opstart og sluk. Absolut ikke nogen
ubehagelig lugt.

Bruger den selv i min laserovn.