Psu blæser skift i Aopen HQ45
Fra : Lars Dahl

Dato : 05-05-01 16:47

Hej NG!

Er der nogen der med gode resulateter har skiftet psublæseren i Aopen's HQ45
kabinet?

Og i så faldm hvilken blæser er der så brugt?

Eller er der evt. nogen der ved hvor mange cm3 luft den monterede blæser i
Aopen's HQ45 kabinet flytter?

På forhånd tak...

Mvh Lars Dahl

Fra : Lars Jacobsen

Dato : 06-05-01 00:46

Hej

Jeg spurgte om det samme for nyligt (2 dage siden) her i gruppen. I den
forbindelse blev der sagt god for en Pabst blæser der flytter 26,5 CFM.
Sådan er en nu bestilt og på vej til mit HQ45...stilheden kommer!

Blæseren finder du her:
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=43&page=1

Jeg har en siddende på siden af mit mod´ede HQ45 lige nu, se her:
http://www.cykologi.dk/default.asp?ID=99
(er meget stille og tog min temp meget ned)

Lars

Fra : ZiCoN

Dato : 06-05-01 09:43

Fedt mod... har selv HQ08... sætter snart selv 2 ekstra blæsere i... der er
plads i dette kabinet fra fabrikken....