STILHED FØR STORM
Fra : LORDWOF

Dato : 30-06-04 10:49

KL er snart 12.00.00

sker der noget......

Fra : Eifelvuf

Dato : 30-06-04 11:03

"LORDWOF" skrev d. 30-06-04 10:49 dette indlæg :
> KL er snart 12.00.00
>
> sker der noget......

Havde selv samme tanke !

Sidder her musestille og lytter / kigger, - ligger på knæ under
vindueskarmen - men kan ikke se / høre der sker noget

Er Shadow ved at spore IP-adresser, eller ?

Sidder Shadow hos Advokaten nu ?

UUUUuuhhhhhuuuuuuu - går ind i soveværelset nu og trækker dynen op over
hovedet...........

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Eifelvuf

Dato : 30-06-04 11:05

"LORDWOF" skrev d. 30-06-04 10:49 dette indlæg :
> KL er snart 12.00.00
>
> sker der noget......

PS: der er heller ingen lyd fra Punish ? !

Er han blevet anholdt ? ?

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 30-06-04 11:15

On Wed, 30 Jun 2004 10:04:47 GMT, "Eifelvuf" <Eifelvuf.news@kandu.dk>
wrote:

>PS: der er heller ingen lyd fra Punish ? !
>
>Er han blevet anholdt ? ?
>
>Eifel & Co.

Puhaaa sidder her med sveden dryppende fra min pande har meget svært
ved at skrive dette da mine fingre ryster så afsindigt meget, bare her
var nogen til at holde mig i hånden, håber min undskyldning redede mig
i sidste øjeblik

HUNDELOVEN
§ 3. I byer og områder med bymæssig bebyggelse er det forbudt at lade hunde færdes på gader, veje, stier eller pladser m.v., der er åbne for almindelig færdsel, uden at de enten føres i bånd eller er i følge med en person, som har fuldt herredømme over dem.

Fra : Eifelvuf

Dato : 30-06-04 15:40

"Punish the deed, not the breed" skrev d. 30-06-04 11:15 dette indlæg :

> [...]
almindelig færdsel, uden at de enten føres i bånd eller er i følge med
en person, som har fuldt herredømme over dem.

Punish din skøre skid

***MEGALOL***

Aldrig har der været så skægt her i denne NG - Skyggen står helt alene
for underholdningen. Det er kanon.

HALLOO SKYGGE ; keep up the good work !

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Eifelvuf

Dato : 30-06-04 15:44

"Punish the deed, not the breed" skrev d. 30-06-04 11:15 dette indlæg :

****klip****

>, håber min undskyldning redede mig
> i sidste øjeblik

Punish.

Din undskyldning "reddede" dig faktisk (hvor ER du heldiiiiiiig).

Når man har læst Skyggens svar på din undskyldning kan man konstatere,
at det er rablet FULDSTÆNDIGT for Skyggen.

Han er ganske enkelt gal !

M.v.h.

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 30-06-04 16:24

On Wed, 30 Jun 2004 14:43:36 GMT, "Eifelvuf" <Eifelvuf.news@kandu.dk>
wrote:

> [...]
>
>Når man har læst Skyggens svar på din undskyldning kan man konstatere,
>at det er rablet FULDSTÆNDIGT for Skyggen.

HAHAHAHA jeg har måtte indvitere venner på besøg ! kun for at se
dette, ellers ville de aldrig tro det HAHA og det plejer jo altid at
være vildt kedeligt at se andre rode med deres computer, men denne
gang griner folk sku helt vildt og vil høre hvad der mere er sket i
morgen hahaha jeg tror næsten ikke mine egne øjne når jeg læser
svarene

Fra : Thomas

Dato : 30-06-04 19:27

Ha - har lige opdaget at Hr. Skygge også har spammet no.alt.hunder med
reklame for sin hjemmeside!!!

--
Venlig hilsen

Thomas Remmer Larsen

http://www.troldhytten.com
http://www.gillelejeferie.dk - sommerhusferie ved den danske Riviera!

Fra : Broegger

Dato : 30-06-04 19:46

"Thomas" <thomas@troldhytten.com> skrev news:40e305e5$0$195
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Ha - har lige opdaget at Hr. Skygge også har spammet no.alt.hunder med
> reklame for sin hjemmeside!!!

Skal vi skifte gruppe? Kan ske han også vil sagsøge os i Norge?

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 30-06-04 20:45

On 30 Jun 2004 18:46:26 GMT, Broegger <me@privacy.net> wrote:

>"Thomas" <thomas@troldhytten.com> skrev news:40e305e5$0$195
>$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

>Skal vi skifte gruppe? Kan ske han også vil sagsøge os i Norge?

I Norge har de jo deres oliemillioner til at stå imod med, når de
hæftige retsager kommer, så nordmændene klarer sig nok

Fra : Broegger

Dato : 30-06-04 20:59

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> skrev

> I Norge har de jo deres oliemillioner til at stå imod med, når de
> hæftige retsager kommer, så nordmændene klarer sig nok

Det er faktisk ganske morsomt. Han har postet exact de samme "stjålne"
artikler som her. Men der er kun en af dem der er en kommentart til. Og
det er en der syntes det er enormt spændende... Jeg har prøvet at
fortælle hvor dygtig Skyggen er.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 30-06-04 21:55

On 30 Jun 2004 19:58:37 GMT, Broegger <me@privacy.net> wrote:

> [...]
>artikler som her. Men der er kun en af dem der er en kommentart til. Og
>det er en der syntes det er enormt spændende... Jeg har prøvet at

hoho lad os håbe at han gør stor kariere deroppe og glemmer alt om os
hernede