Tømning af havebassin
Fra : Malene & Kim Gomez

Dato : 30-06-04 08:07

Jeg har en havedam der måler 2 m. i diameter og ca 40 cm. dyb, i beton. Jeg
har en del beplantning deri, 10 guldfisk og ca. lige så mange troldsnegle
(tror jeg de hedder) og til sidst ca, 30 haletusser. Men nu er det sådan at
dammen er ved at blive godt grøn og grumset ( det var den allerede lidt da
jeg fik planter i) men altså jeg vil gerne have det tømt og gjort rent, så
hvad gør jeg med fiskene i mellemtiden og hvor hurtigt må de komme i efter
der er kommet rent vand i ???? Der kommer til at gå min. tre dage, fra jeg
har den tømt, til der kommer vand i igen, da jeg er nød til og tætne den med
et tyndt lag cement.

Hilsen fra Malene

Fra : Gert Simonsen

Dato : 30-06-04 10:10

"Malene & Kim Gomez" <gomez@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har den tømt, til der kommer vand i igen, da jeg er nød til og tætne den

Hej Malene

Prøv at stille dit spørgsmål i: http://www.havedammen.dk/content.98.152.0
Der tror jeg det er mere relevant.

Hilsen Gert Simonsen