SLØV newsgroup
Fra : pØLLE

Dato : 29-06-04 22:39

Hej NG'er

Nu har jeg i nogle år i perioder stillet og besvaret spørgsmål her i denne
gruppe.

Efter en en pause på et halvt år har jeg ved min tilbagevenden konstateret,
at gruppen er næsten gået i stå.
Tidligere var der flere spørgsmål og svar på en dag - nu kan det ofte
forekomme, at der ikke er sket noget på en hel dag.
Godt nok er det sommer men alligevel ...!!!

Hvor er alle kodeskriverkarlene ???? - er de gået til andre Delphi-sider
eller sidder de i stedet og 'skyder' på hinanden via nettet.

PØLLE

Fra : Thor

Dato : 30-06-04 07:10

Hej Pølle

Jeg synes også, det er bedrøveligt, at der ikke er mere aktivitet.
Jeg tror ikke Delphi/pascal er for nedadgående, - tværtimod.
Årsagen skyldes snarere dels, at enormt mange gode spørgsmål i dag kan
besvares
med en Google søgning og dels at mange aktiviteter ligger andre steder på
nettet,
f.eks i Eksperten.dk. Newsgroup servere synes også at blive
nedprioriteret hos diverse udbydere, meddelserne forsvinder ofte sporløst
før de er færdigdebatterede.

mvh Thomas Riedel

Fra : Finn Bindeballe

Dato : 30-06-04 07:20

hep....

Jeg tror (desvære) at delphi er paa vej ud.... Hvis man kikker paa div.
Job-databaser, saa er der stortset ingen der efterlyser delphi-folk
mere....

dertil skal saa siges, at hvis jeg har et konkret problem, saa kikker
jeg først paa newsgroupes.borland.com
Det er 'næsten' som nissrenes store bog. *S*

/f

Fra : Kurt Guldbæk

Dato : 30-06-04 11:21

"Finn Bindeballe" <_AAAPPP_finnb@post6.tele.dk> wrote in message
> [...]
> jeg først paa newsgroupes.borland.com
> Det er 'næsten' som nissrenes store bog. *S*

Det er nu en lidt kedeligt tendens. Jeg vil, selv om jeg nok kan klare
spørgsmål/svar på engelsk, foretrække at blive vejledt på dansk. Det er nu
engang nemmere at forstå.

Desuden kan det jo også være sådan, at man hellere vil bruge nogen tid på
selv at finde ud af problemerne frem for at spørge.
Dels husker man det bedre og dels vil man jo heller ikke ulejlige andre med
ting, som man selv kan klare, selv om det måske tager længere tid.
Men det skal jeg måske ikke gøre i fremtiden!

Mvh Kurt

Fra : Mathias

Dato : 02-07-04 17:34

"pØLLE" <NoName@mail.dk> wrote in

> Efter en en pause på et halvt år har jeg ved min tilbagevenden
> konstateret, at gruppen er næsten gået i stå.

Det tror jeg ikke...
Det er kun spørgerne der er langsomme, eksperterne er nærmest herinde hver
2. time.
Det er ikke meget i forhold til andre NGs, men det er meget i forhold til
spørgerne herinde.