dårligt knæ
Fra : diana

Dato : 29-06-04 21:38

jeg har i de sidste 3 uger haft et dårligt knæ. Det gør
ikke decideret ondt... men jeg kan ikke bruge mit ben
særlig godt.. det er sådan at når jeg går ned i knæ. så kan
jeg ikke rejse mig op igen.. ikke uden hjælp. det er som om
jeg ikke har nogle kræfter i mit ben. hvad kan det være.

diana

Fra : preben nielsen

Dato : 30-06-04 06:02

"diana" <mp176475@FJERNpaul.get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg ikke rejse mig op igen.. ikke uden hjælp. det er som om
> jeg ikke har nogle kræfter i mit ben. hvad kan det være.

Uha da da. Lad mig se..... Ja, jeg tror det er en sygdom ...
eller en skade !

Det kunne også være et symptom på
gå-dog-til-lægen-istedet-for-at-tro-på-at-internettet-kan-diagnost
icere-dig sygdommen

.....nothing personal !

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : diana

Dato : 30-06-04 09:18

> [...]
> /\ preben nielsen
> \/\ prel@post.tele.dk
> -Min bil vil ikke køre. Når jeg træder på speederen sker det

nu er det sådan at jeg har været ved lægen. uden resultat.. kun med en ny
tid om en måned.. Fordi lægen tror at det er en forstuvning... men jeg er
ikke kommet til skade. det er bare lige pludselig kommet.....

du behøver ikke at være så sarkastisk..

diana

Fra : M&M's mor

Dato : 30-06-04 11:56

<klip> > jeg har i de sidste 3 uger haft et dårligt knæ. ....
> [...]
> icere-dig sygdommen
>
> ....nothing personal !
> -Min bil vil ikke køre. Når jeg træder på speederen sker det

*smil* dejligt at nogen har lidt humor - livet ér jo trods alt ikke mere
alvorligt end man gør det til.

Mht. knæet, så har jeg selv oplevet at knæet ligesom "sætter sig fast" og
man bliver en smule bevægelseshæmmet, så jeg tror du har fået vredet det
(forstuvet, som lægen også sagde) uden du har opdaget det selv. Det kan man
sagtens f.eks. har jeg været til lægen med en lilla tånegl, fordi jeg ikke
fattede hvad det var gang i. Logisk nok sagde han at jeg havde fået et
ordentlig slag over tåen, det kan jeg simpelthen bare ikke huske..men lægen
havde ret, neglen faldt af og tro mig, en storetånegl vokser _ufatteligt_
langsomt!!
God bedring med knæet, og prøv at skåne det så vidt muligt :)
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi