Formidlings-nyt
Fra : dpl

Dato : 29-06-04 15:20

Hejsa
Nu har jeg jo set, at I er mange herinde, som flittigt reklamere for
vildkat-siden, og jeg synes blot I skal vide, at det virkeligt har
effekt! For et par dage siden fik kat nr. 200 et nyt hjem.
Så bliv endelig ved, til glæde for katte og katteejere!

Mange, mange tak herfra!
Hilsen Dorthe, og omplaceringskattene
http://www.vildkat.dk/

Fra : Denise

Dato : 29-06-04 18:31

dpl wrote:
> [...]
> effekt! For et par dage siden fik kat nr. 200 et nyt hjem.
> Så bliv endelig ved, til glæde for katte og katteejere!

Hej Dorthe
Tillykke med nr. 200. Jeg synes du gør et fænomenalt arbejde

--
Hilsen Denise

Fra : Helle

Dato : 29-06-04 18:52

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote in message

> Hej Dorthe
> Tillykke med nr. 200. Jeg synes du gør et fænomenalt arbejde
>
> --
> Hilsen Denise

Ja det samme siger jeg! Det er virkelig et godt stykke arbejde du gør og jeg
håber at endnu flere katte vil ende i et nyt godt hjem - takket være dig!

Mvh Helle

Fra : Kate

Dato : 29-06-04 20:41

dpl <dplahrmann@hotmail.com> wrote in news:40E17A76.6040104
@hotmail.com:

> For et par dage siden fik kat nr. 200 et nyt hjem.

Det er jo fantastisk dejligt at så mange misser får nye gode hjem og
ovenikøbet slipper for at komme omkring internat, selvom jeg i samme
åndedrag må sige at det er ærgerligt at der er så stort behov for
formidlingstjenester.

Men godt arbejde Dorthe.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : M&M's mor

Dato : 29-06-04 21:09

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> effekt! For et par dage siden fik kat nr. 200 et nyt hjem.
> Så bliv endelig ved, til glæde for katte og katteejere!

Hej Dorthe :)

Du skal bare vide at det er med glæde jeg har et link til vildkat.dk og at
jeg synes det er utroligt dejligt og inspirerende at se du gør en så stor
indsats for kattene. Tak...

Mange hilsner og *knus* fra Miver og mulle's mor Heidi
http://hei.homepage.dk

Fra : CC

Dato : 29-06-04 22:19

"M&M's mor" <z@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> "dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse

.... og kan glæde dig med, at vi skal op og hente et par burmesere i
nordjylland i weekenden også annonceres på siden - så er det 202

hilsen
Claus

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 30-06-04 06:33

Hej Dorthe

Stort hurra, det viser tydeligt at din gode ide har lukket et hul i
"katteformidling"

Knus
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Mette B

Dato : 30-06-04 15:48

> [...]
> effekt! For et par dage siden fik kat nr. 200 et nyt hjem.
> Så bliv endelig ved, til glæde for katte og katteejere!

Hej Dorthe og (katte)CO :)

Det er altid dejlig at reklamere for en rigtig god side som din ! Den er
en af mine ynglingssider - og jeg følger jævnligt med om drømmekatten
skulle dukke op. Til lykke med nr. 200 det er virkelig flot :)

Med venlig hilsen
Mette B