Print bliver klippet
Fra : Lars Klintholm

Dato : 29-06-04 13:56

Mange sider kan jeg ikke få printet ordentligt med IE. Tekst bliver
klippet af i højre side.

Fx.
http://www.krifa.dk/din_situation/oversigt/jobsoegende/at_skrive_ansoegninger.jsp

Sider som den opvenstående kan jeg kun få skrevet ud med Opera.
Det må da være muligt at få hele teksten med i IE også?

Lars Klintholm

Fra : Claus U

Dato : 29-06-04 15:34

Hi Lars Klintholm du skrev:

> Sider som den opvenstående kan jeg kun få skrevet ud med Opera.
> Det må da være muligt at få hele teksten med i IE også?

Markere teksten, vælg udskriv fra menuen og vælg landscape eller
udskriv markering - og se om det hjælper.

Se eventuelt:
<http://www.cykeltyven.dk/udskriftsvejledning.htm#punkt04>
--
Claus U

Fra : Lars Klintholm

Dato : 29-06-04 17:10

Den 29 jun 2004 skrev Claus U i dk.edb.internet.software.browser:

> Markere teksten, vælg udskriv fra menuen og vælg landscape eller
> udskriv markering - og se om det hjælper.

Ja landscape virker selvfølgelig. Det var nu ikke lige det der var
planen.

Hvis ikke andet dukker op vil jeg foretrække Opera til print

Lars Klintholm

Fra : L. E. P.

Dato : 29-06-04 15:51

Tue, 29 Jun 2004 14:55:35 +0200 skrev Lars Klintholm
<klintholm@despammed.com> i en meddelelse:

> [...]
>
>Sider som den opvenstående kan jeg kun få skrevet ud med Opera.
>Det må da være muligt at få hele teksten med i IE også?

Prøv at eksperimentere lidt med margenerne i Filer>Sideopsætning.

Hilsen Lars.

Fra : Lars Klintholm

Dato : 29-06-04 17:07

Den 29 jun 2004 skrev L. E. P. i dk.edb.internet.software.browser:

> Prøv at eksperimentere lidt med margenerne i Filer>Sideopsætning.

Marginer er sat til 0, det gør inhen forskel her. Kan du skrive siden
ud, og få det hele med?

Lars Klintholm

Fra : L. E. P.

Dato : 30-06-04 14:47

Tue, 29 Jun 2004 18:06:49 +0200 skrev Lars Klintholm
<klintholm@despammed.com> i en meddelelse:

>Marginer er sat til 0, det gør inhen forskel her. Kan du skrive siden
>ud, og få det hele med?

Nej, men man kan få mere eller mindre med afhængig af margenerne.

Hilsen Lars