PCI to USB
Fra : Henrik Hammerschmidt

Dato : 05-05-01 15:43

Findes der noget der kan gøre, at jeg kan bruge min PCI WinTV
indstikskort i en bærbar PC?
Jeg forstiller mig en "black box" hvori man kunne sætte sådanne
indstikskort, og tilslutte den til den bærbars USB.

go' weekend - Henrik
--
Henrik Hammerschmidt. Copenhagen. Denmark ..

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 05-05-01 17:47

"Henrik Hammerschmidt" <h@mmerschmidt.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der noget der kan gøre, at jeg kan bruge min PCI WinTV
> indstikskort i en bærbar PC?
> Jeg forstiller mig en "black box" hvori man kunne sætte sådanne
> indstikskort, og tilslutte den til den bærbars USB.

Det tror jeg ikke du skal regne med er muligt. USB er cirka en fantazillion
gange langsommere end PCI, så allerede her opstår der problemer.

Det kan tænkes at du kan tilslutte din bærbare til en dockingstation og
herved bruge en PCI-port. Så vidt jeg ved skal du dog bruge noget der hedder
Zoomed Video hvis man skal have et TV-kort sat til en bærbar. Om det kan
køre gennem en dockingstation ved jeg ikke...
Se evt. www.margi.com der forhandler PCMCIA-videokort af forskellige slags.

--
Jimmy Nielsen

Fra : Henrik Hammerschmidt

Dato : 05-05-01 22:28

MANGE tak Jimmy,
TV-to-go PCMCIA; det ligner noget jeg kan bruge.
Hilsen fra - Henrik

--
Henrik Hammerschmidt. Copenhagen. Denmark ..