Downloade windows updates
Fra : Jesper Hansen

Dato : 28-06-04 22:52

Hejsa

Kan jeg downloade alle sikkerhedsopdateringer til WinXp Home DK til en
kammerat og brænde på en skive til ham og hvordan?.
Han har en 56 K modem linie, så det tager jo evigheder for ham og
hente dem...

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : John

Dato : 28-06-04 23:04

"Jesper Hansen" skrev i en meddelelse

> [...]
> kammerat og brænde på en skive til ham og hvordan?.
> Han har en 56 K modem linie, så det tager jo evigheder for ham og

Stakkels ham, men Bill har lavet et opdaterings-cd til os, og den er gratis!

http://www.microsoft.com/security/protect/cd/order.asp

Mvh John

Fra : Jesper Hansen

Dato : 28-06-04 23:32

On Tue, 29 Jun 2004 00:04:21 +0200, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>Stakkels ham, men Bill har lavet et opdaterings-cd til os, og den er gratis!
>
>http://www.microsoft.com/security/protect/cd/order.asp

Ja - men desværre også gammel Citat fra siden

"Klik her for at bestille cd'en der indeholder opdateringer til og med
15. oktober 2003. "

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : John

Dato : 28-06-04 23:51

"Jesper Hansen" skrev i en meddelelse

> Ja - men desværre også gammel

Rigtig nok Jesper :(( men den bringer os dog 'et stykke hen ad vejen'...
bedre end ingenting :)

Den 'tunge' er jo ikke mindst IE6sp1, men dén ka' du jo så brænde til ham:
http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

Mvh John

Fra : Poul Johannsen

Dato : 29-06-04 05:28

Hej

> Ja - men desværre også gammel Citat fra siden
>
> "Klik her for at bestille cd'en der indeholder opdateringer til og med
> 15. oktober 2003. "

Den jeg har bestilt har opdateringer til Februar 2004

Mvh Poul

Fra : Sune

Dato : 28-06-04 23:05

On Mon, 28 Jun 2004 23:52:16 +0200, Jesper Hansen <lismoes@_fjern_dette_mail.dk> wrote:

>Kan jeg downloade alle sikkerhedsopdateringer til WinXp Home DK til en
>kammerat og brænde på en skive til ham og hvordan?.

http://v4.windowsupdate.microsoft.com/en/default.asp?corporate=true

Mvh
Sune

Fra : Jesper Hansen

Dato : 28-06-04 23:39

On Tue, 29 Jun 2004 00:04:32 +0200, Sune <apr2003@tdcadsl.dk> wrote:

>http://v4.windowsupdate.microsoft.com/en/default.asp?corporate=true

Ja det ser godt ud - ved du hvad forskellen på RTM og SP1 versionen
er? Ellers må jeg lige finde ud af hvad han kører med..

Når jeg så for hentet alle updates og lagt på en skive hvordan skal de
så installeres? Kan man vælge placering i windowsupdate?

Jeg ved ikke så meget om det, da min egen pc bare gør det automatisk.

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Sune

Dato : 28-06-04 23:53

On Tue, 29 Jun 2004 00:39:15 +0200, Jesper Hansen <lismoes@_fjern_dette_mail.dk> wrote:

>Ja det ser godt ud - ved du hvad forskellen på RTM og SP1 versionen
>er?

RTM: Original købeversion
SP1: RTM opdateret med SP1

>Når jeg så for hentet alle updates og lagt på en skive hvordan skal de
>så installeres? Kan man vælge placering i windowsupdate?

Jeg mener at downloadet bliver en enkelt fil som herefter skal pakkes ud.
Men prøøøøøv det!

Mvh
Sune

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 29-06-04 00:09

Jesper Hansen skrev:

> Kan jeg downloade alle sikkerhedsopdateringer til WinXp Home
> DK til en kammerat og brænde på en skive til ham og hvordan?.

Gå ind på: <http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp>.
Klik på: 'Gør Windows Update personlig' og placer et flueben ved:
'Vis hyperlinket til Windows Update-kataloget under Se også' og
klik på: 'Gem indstillinger'. Derefter har du adgang til Windows
Update-kataloget, hvor du har mulighed for at hente opdateringer
til installation på andre computere.

Den nyeste samlede pakke med sikkerhedsopdateringer til WinXP er
vist nok denne: <http://support.microsoft.com/?kbid=826939>.

--
Hilsen
Madsen