Skift fra tdc til Telia
Fra : Gabriella Alsøe

Dato : 28-06-04 20:18

Hej NG

Jeg overvejer at hoppe på bølgen med TeliaFritid. Jeg har pt TDC kombineret
adsl og telefon. Min tlf er dog lukket efter en jeg havde boende misbrugte
den, så jeg betaler af på regningen. Er der nogen der ved om man så kan
skifte mens det står på eller man skal vente?

Håber der er nogen der kan hjælpe!??

/GA

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-06-04 21:33

On Mon, 28 Jun 2004 21:18:12 +0200, Gabriella Alsøe
<gabriella@netbruger.dk> wrote:

> [...]
>den, så jeg betaler af på regningen. Er der nogen der ved om man så kan
>skifte mens det står på eller man skal vente?

Jeg mener de fleste selskaber ikke vil portere nummeret, så længe de
har et tilgodehavende.

men ellers kan du jo tage et lån i banken, det er jo også sikkert
billigere end en afdragsordning med teleselskabet.. og så kan burde
man ko kunne skifte når de har fået deres penge.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 28-06-04 23:04

> [...]

>Hej NG
>
>Jeg overvejer at hoppe på bølgen med TeliaFritid. Jeg har pt TDC kombineret

TDC tilbyder også noget i samme stil - hedder vist TDC samtale eller
lign.

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-06-04 05:52

On Tue, 29 Jun 2004 00:03:53 +0200, Jesper Hansen
<lismoes@_fjern_dette_mail.dk> wrote:

>TDC tilbyder også noget i samme stil - hedder vist TDC samtale eller
>lign.

men hvordan kan det betale sig ??? det er dyrere, og det er vist først
gratis fra 19:30 mens Tele2 og Telia er fra klokken 18

Fra : Jochke

Dato : 29-06-04 07:41

Bjarke Hansen skrev følgende:

> men hvordan kan det betale sig ??? det er dyrere, og det er vist først
> gratis fra 19:30 mens Tele2 og Telia er fra klokken 18

Hvis du tager den TDC Samtale hvor du får en favorit aftale med i købet er
fordelen at i dagstimerne ringer du til 21,25 øre/min hos Telia 23 øre/min.
Desuden følger der beskedsvar, viderestilling og vis nummer services med TDC
Samtale, hvad der ikke gør med Telia Fritid.

--
/Jochke
Fjern primtallet i adressen hvis du vil sende mig en e-mail.

Fra : K. Nielsen

Dato : 29-06-04 13:23

"Jochke" <jochke11@jochke.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Fjern primtallet i adressen hvis du vil sende mig en e-mail.
>
> Ja men med ACN friends call free ringer man gratis døgnet rundt, året
rundt og man kan stadig have visnr. og viderstilling.

alm. abb. hos TDC kr. 119,00
0 månedlig gebyr
gratis samtaler til alle andre ACN kunder døgnet rundt, året rundt
gratis spec. regning
ingen bindingsperiode
fakturering pr. sek
gratis oprettelse
til ikke ACN kunder ringer du til 0,22 man-lør kl. 0800-1930 og 0,11 fra
1930-0800 samt hele søndagen.

K. Nielsen

Fra : GA

Dato : 29-06-04 15:49