Export til outlook
Fra : Peter

Dato : 28-06-04 19:18

Hej gruppe...

Er der nogen der har erfaringer med en php kalender som man kan eksportere
til outlook? altså jeg søger ikke en færdig løsning, men bare ideer? Selve
kalenderen er kodet Jeg kunne forestille mig noget med nogen komma
separerede filer eller sådan noget... Men jeg høre gerne om erfaringer..

/Peter.

Fra : Kim Emax

Dato : 28-06-04 23:07

Peter wrote:

> [...]
> bare ideer? Selve kalenderen er kodet Jeg kunne forestille mig
> noget med nogen komma separerede filer eller sådan noget... Men jeg

prøv at spørge i dk.edb.internet.software.mail+news, der nørder folk løs med
den slags

Men et nemt hint ville være at prøve at eksportere en kalender _fra_ Outlook
og se, hvordan formatet ser ud. Så skulle det være en smal sag at designe et
PHP output, der matcher formatet.

--
Take Care
Kim Emax - master|minds - Vi tænker IT for dig...

Fra : Peter

Dato : 29-06-04 06:27

On 29/06/04 0:07, in article 8E0Ec.19793$Vf.1070162@news000.worldonline.dk,
"Kim Emax" <newsgroup@remove-emax.dk> wrote:
> [...]
> og se, hvordan formatet ser ud. Så skulle det være en smal sag at designe et

Jaa... Contacts ser ikke ud til at være noget problem, men kalenderen kommer
godt nok i et noget spøjst format noget med en masse undermapper... Men
det må da kunne lade sig gøre...

/Peter.