Lad være med at virke som en taber
Fra : Punish the deed, not~

Dato : 28-06-04 18:56

Dette er klippet fra

http://www.usenet.dk/netikette/udvdebatteknik.html

og er ment for at skabe en god stemning at jeg poster dette, nogle
kunne måske have glæde af at læse det og _forstå_ det !

klip>

Lad være med at virke som en taber
Der er en meget god chance for at du dummer dig i nyhedsgrupperne før
eller senere, og der er en god chance for at du vil få det at vide på
en meget direkte måde når det sker. Det værste du kan gøre er at hyle
op om det, hævde at du bliver overfaldet, kræve undskyldninger, true
med advokater og retssager, klage til folks arbejdsgivere osv. Se at
komme over det, og kom videre med dit liv. - Du poster offentligt i
nyhedsgrupper, og modtager offentlige kommentarer til det du skriver.
Det er sådan det virker, og det nytter ikke noget hvis du kræver at al
kritik skal holdes i privat e-mail, eller at folk skal holde op med at
kritisere dig når de er uenige med dine synspunkter.

Husk, at hvis nogen skriver at du er totalt på vildspor med dine
påstande, og beder dig om aldrig at gøre det igen, så skriver han ud
fra en holdning om først og fremmest at hjælpe dig, og dernæst at
hjælpe nyhedsgruppen. Det ville være meget nemmere for ham, blot at
ignorere dig og sætte filter på dine postninger. Hvis du ikke er i
stand til at svare høfligt på sådan en henvendelse, så prøv i det
mindste at reagere med lidt værdighed: Lad være med at hyle op, og
forvent ikke at blive behandlet som en skrøbelig porcelænsting, blot
fordi du er ny i gruppen eller er følsom overfor kritik.

klip>

HUNDELOVEN
§ 3. I byer og områder med bymæssig bebyggelse er det forbudt at lade hunde færdes på gader, veje, stier eller pladser m.v., der er åbne for almindelig færdsel, uden at de enten føres i bånd eller er i følge med en person, som har fuldt herredømme over dem.

Fra : Pwh

Dato : 28-06-04 19:32

Punish the deed, not the breed wrote:
> Dette er klippet fra
>
> http://www.usenet.dk/netikette/udvdebatteknik.html
>
> og er ment for at skabe en god stemning at jeg poster dette, nogle
> kunne måske have glæde af at læse det og _forstå_ det !

Jeg tror at det er for sent, Jimmy er vist gået helt i selvsving

/Jens

Fra : Lise-Lotte Gerding

Dato : 28-06-04 20:26

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote in message

> Jeg tror at det er for sent, Jimmy er vist gået helt i selvsving

Jeg vil personligt vende den og sige, at indlægget ikke er møntet for _en_
enkelt af dig navngiven person, men for mange andre brugere herinde, for
mage til mudderkastning som sket herinde på det sidste skal man lede længe
efter, og jeg mener ikke, at nogle i alt det her bare skal læne sig tilbage
og pudse deres glorie.

Jo før de positive toner kommer tilbage, jo bedre.

/Lise-Lotte Gerding

Fra : Pwh

Dato : 28-06-04 20:53

> Jo før de positive toner kommer tilbage, jo bedre.
>
> /Lise-Lotte Gerding

Helt enig, men en vis underholdningsværdi må man da tilægge Jimmy

/Jens

Fra : Lise-Lotte Gerding

Dato : 28-06-04 21:00

> Helt enig, men en vis underholdningsværdi må man da tilægge Jimmy

Nå!? Men al ære og respekt for din mening, selvom jeg har meget svært ved at
se underholdningsværdien i al den her mudderkastning.

/Lise-Lotte Gerding

Fra : Eifelvuf

Dato : 28-06-04 20:53

"Lise-Lotte Gerding" skrev d. 28-06-04 20:26 dette indlæg :

***klip***
>............... og jeg mener ikke, at nogle i alt det her bare skal
læne sig tilbage
> og pudse deres glorie.

Jo - jeg kan

M.v.h.

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Eifelvuf

Dato : 30-06-04 05:14

"Pwh" skrev d. 28-06-04 19:32 dette indlæg :

> Jeg tror at det er for sent, Jimmy er vist gået helt i selvsving
>
> /Jens

Tror - han ER gået i 100 % selvsving !

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Ralph

Dato : 28-06-04 20:49

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> skrev i en meddelelse

Din mail virker ikke, vil du ikke være venlig at maile den til mig, jeg har
noget jeg synes du skal se?

--
venligst
Ralph

Fra : LH

Dato : 28-06-04 20:57

> Din mail virker ikke

Hehe, en mail der hedder "nobody (at) home" er nok et hint

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 28-06-04 21:19

On Mon, 28 Jun 2004 21:56:39 +0200, LH <NOSPAM@FAKE.dk> wrote:

>Hehe, en mail der hedder "nobody (at) home" er nok et hint

ja det skulle jeg nu også mene men måske jeg skal lave den om til
virker (at) ikke.dk

Fra : LH

Dato : 28-06-04 21:24

Ja, jeg har også fået at vide, at min mail ikke virker

Fra : Pwh

Dato : 28-06-04 22:06

LH wrote:

> Hehe, en mail der hedder "nobody (at) home" er nok et hint

Tænk jeg har altid troet det var Punish intelligenskvotient er mentes )

/Jens (der nu får ørertæver af Punish)

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 28-06-04 22:21

On Mon, 28 Jun 2004 23:06:17 +0200, "Pwh"
<deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote:

>Tænk jeg har altid troet det var Punish intelligenskvotient er mentes )
>
>/Jens (der nu får ørertæver af Punish)

jeg har ringet til advokaten med det samme hun siger at der bliver en
god sag ud af dette, vi snakker guantanomo her jens det skulle du
ikke have skrevet, du ryger nok i en cia-fangelejr, med mindre jeg får
en officiel undskyldning som jeg godt vil have bragt i tv2
reklameblokkene inden onsdag kl 12

Fra : Pwh

Dato : 28-06-04 22:39

> [...]
> ikke have skrevet, du ryger nok i en cia-fangelejr, med mindre jeg får
> en officiel undskyldning som jeg godt vil have bragt i tv2

Så nu bliver du sur bare fordi at Pluto ikke når Tyson mere end til sokkeholderne
Men ok, du får en undskyldning, jeg skal lige have overstået sagen med Jimmy
inden jeg går igang med en mod dig )

/Jens

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 28-06-04 22:49

On Mon, 28 Jun 2004 23:39:05 +0200, "Pwh"

> [...]
>Men ok, du får en undskyldning, jeg skal lige have overstået sagen med Jimmy

hehe vi kan jo på busturen imod domstolen i Haag medbringe vores egne
advokater alle sammen så kan vi have små diktafoner der optager
alt hvad alle siger, og buschauføren der underholder i microfonen skal
selvfølgelig være ..... gæt selv hvem

nå nu skal jeg i seng, godnat til jer agenter/advokater derude der
sidder og sporer min ipadresse, gæt selv hvad klokken er lige nu *LOL*
og gæt jer selv frem til en (random ipadresse) på et tilfældigt
tidspunkt *MEGALOL*

Fra : Eifelvuf

Dato : 28-06-04 23:48

"Punish the deed, not the breed" skrev d. 28-06-04 22:21 dette indlæg :

> [...]
almindelig færdsel, uden at de enten føres i bånd eller er i følge med
en person, som har fuldt herredømme over dem.

Punish din slemme dreng !

Jeg overgiver mig, - du er ikke bare lidt fyldt med humor - men en hel
del faktisk. Har grinet en del af dine indlæg på det sidste (positivt) -
og jeg tror trods alt, at der er et godt menneske inde bag "Punish the
deed, not the breed".

Kan jeg ikke takke dig for andet, kan jeg ihvertfald takke dig for nogle
humoristiske indlæg.

MEN MEN MEN bliv nu ikke overmodig kære Punish - du ved godt er at der
også er BID i mig også , så watch your ass

Med venlig hilsen

Eifel & Co.

Se mere på www.politihund.dk - "siden med bid i"

http://www.kandu.dk/

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 29-06-04 06:50

On Mon, 28 Jun 2004 22:48:04 GMT, "Eifelvuf" <Eifelvuf.news@kandu.dk>
wrote:

> [...]
>
>MEN MEN MEN bliv nu ikke overmodig kære Punish - du ved godt er at der
>også er BID i mig også , så watch your ass

hehe ja lad os nu se hvem der kommer først op på trappen foran
højsteret sammen med Hr.Charlowskid "og her tænker jeg lidt på mit nye
homofiskerindlæg"

Vær opmærksom på at denne sætning er afsluttet med en dette
betydder efter usenet.dk retningslinierne for god opførsel og
etikette, at sætningen er ment for sjov og/eller ironisk. Dette indlæg
må ikke printes ud og indtages som føde, og ej puttes i
microbølgeovnen, der tilrådes at påtage arbejdshandsker hvis dette
indlæg skulle printes ud og ejeren eller andre føler at der er en
risiko for at skære fingrene på papiret Alle sagsanlæg denne post
måtte resultere i vil derfor ikke kunne tolkes som æreskrænkelse, men
vil ses som et forsøg på ironi og/eller morsomhed.

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 28-06-04 21:20

On Mon, 28 Jun 2004 21:49:10 +0200, "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote:

>"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> skrev i en meddelelse
>
>Din mail virker ikke, vil du ikke være venlig at maile den til mig, jeg har
>noget jeg synes du skal se?

jeg giver normalt ikke min emailadresse ud, hvad ville du da vise mig
?

Fra : Ralph

Dato : 28-06-04 21:47

> jeg giver normalt ikke min emailadresse ud, hvad ville du da vise mig

Nårh, jeg ville bare ikke blande de andre ind det, men så skidt:

Jeg ville såmænd bare vise dig 7-8 indlæg fra din side der henviser til
klager, indragelse af de andre i Jimmys forening, advokat, en masse
frimærker og printerpapir du skal bruge til de klager som du vil sende,
contra denne trådstart: "Det værste du kan gøre er at hyle
op om det, hævde at du bliver overfaldet, kræve undskyldninger, true
med advokater og retssager, klage til folks arbejdsgivere osv. Se at
komme over det, og kom videre med dit liv."

Er det ikke det der hedder at skyde sig selv i foden - det kan da godt være
at Jimmy Shadow er lidt højrøvet at høre på, og det kan da godt være at han
fylder mere end de fleste, men lige præcis her, mener jeg at du er den der
truer mest.

Igen mener jeg ikke at personlige kommentarer hører hjemme her, men nu havde
jeg jo ikke andre muligheder, beklager.

--
venligst
Ralph

Fra : Thomas

Dato : 28-06-04 22:06

> [...]
> truer mest.
>
> Igen mener jeg ikke at personlige kommentarer hører hjemme her, men nu

Hej Ralph,

Forskellen er her, at Jimmy har valgt at udtrykke sin mening på en offentlig
tilgængelig hjemmeside, der ligeledes udtrykker DCH's holdninger, mens
Punish udtrykker sin mening i dette, forholdsvis, lukkede selskab som netop
her disse uskrevne regler (der alligevel er nedskrevet).

--
Venlig hilsen

Thomas Remmer Larsen

http://www.troldhytten.com
http://www.gillelejeferie.dk - sommerhusferie ved den danske Riviera!

Fra : Ralph

Dato : 28-06-04 22:15

"Thomas" <thomas@troldhytten.com> skrev i en meddelelse
> [...]
netop
> her disse uskrevne regler (der alligevel er nedskrevet).

Minder om en tegneserie jeg så engang, hvor to børn sloges, moderen kom og
udbad sig en forklaring, hvorefter pigen sagde: "HAN startede med at slå
igen"

--
venligst
Ralph