ASP og ASP.NET
Fra : Mark Jespersen

Dato : 28-06-04 17:45

Hej.

Jeg skal til at vælge webhotel og jeg vil gerne have et, hvor jeg
kan benytte ASP, som jeg har lært det på www.html.dk
Jeg er i tvivl om hvad forskellen på ASP og ASP.NET er. Nogle
webhoteller indeholder det ene eller det andet, og andre har
begge dele. Hvad er forskellen på ASP og ASP.NET?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jakob Andersen

Dato : 28-06-04 19:33

Mark Jespersen wrote:
> Jeg er i tvivl om hvad forskellen på ASP og ASP.NET er. Nogle
> webhoteller indeholder det ene eller det andet, og andre har
> begge dele. Hvad er forskellen på ASP og ASP.NET?

Prøv at søge tilbage i gruppen:
<http://groups.google.com/groups?q=ASP+ASP.NET&meta=group%3Ddk.edb.internet.
webdesign.serverside.asp>

--