PHPshare
Fra : A.I.

Dato : 28-06-04 16:33

Hejsa !!

Jeg søger lidt hjælp fra en venlig sjæl, der kan fortælle hvordan jeg ligger
følgende script på mit website:
jeg har lagt scriptet i news:dk.binaer med overskriften PHPshare

her er nogen opdigtet koder mm. fra www.b-one.net (som jeg har købt plads
hos):
Host: localhost
Database: banansite_dk
Brugernavn (User): banansite_dk
Kodeord (Password): medmeresmag

PhpMyAdmin:
Administration (PhpMyAdmin) http://phpmyadmin.banansite.dk
Brugernavn (User): banansite_dk
Kodeord (Password): medmeresmag

På forhånd tak
Andreas

Fra : A.I.

Dato : 28-06-04 16:41

....jeg læste lige mit noget dårlige formuleret indlæg. Det som jeg prøver på
at sige er, at jeg ikke kan finde ud af at placere mine koder rigtigt i PHP
scriptet (PHPshare), samt hvordan det skal ligges på serveren for at virke.

På forhånd tak
Andreas

Fra : Kim Emax

Dato : 28-06-04 17:23

A.I. wrote:
> [...]
> prøver på at sige er, at jeg ikke kan finde ud af at placere mine
> koder rigtigt i PHP scriptet (PHPshare), samt hvordan det skal

Kunne du ikke bare smide del bid af koden, hvor man indsætter password så?
Personligt gider jeg ikke at skulle abbonnere på binær, for at hente scripts
og løse dine problemer, men lægger du den del af koden, der driller dig ud
her, så er det en anden snak

--
Take Care
Kim Emax - master|minds - Vi tænker IT for dig...

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 28-06-04 17:23

A.I. wrote:
> [...]
> scriptet (PHPshare), samt hvordan det skal ligges på serveren for at virke.

Håber på der kun er venlige sjæle i dette forum - med de oplysninger du
gav, kan alle og enhver gå ind og lege læs på dit webhotel - eller i
hvert fald i databasen og med små tricks også selve dit webhotel...

mvh
Johan

Fra : Kim Emax

Dato : 28-06-04 17:27

Johan Holst Nielsen wrote:

> [...]
> oplysninger du gav, kan alle og enhver gå ind og lege læs på dit
> webhotel - eller i hvert fald i databasen og med små tricks også

medmindre de korrekte koder ligger i binær gruppen?

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 28-06-04 18:33

Kim Emax wrote:

> "her er nogen opdigtet koder mm. fra www.b-one.net"
>
> medmindre de korrekte koder ligger i binær gruppen?

Sådan går det når man man kun læser det man tror der står... (kunne det
være en bivirkning af den rødvin jeg har indtaget?).

:)

mvh
Johan

Fra : Kim Emax

Dato : 28-06-04 23:05

Johan Holst Nielsen wrote:

> Sådan går det når man man kun læser det man tror der står... (kunne
> det være en bivirkning af den rødvin jeg har indtaget?).

Nu er jeg uddannet vinhandler, men ikke synsk. Hvilken vin er der tale om?

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 29-06-04 08:27

Kim Emax wrote:

> Nu er jeg uddannet vinhandler, men ikke synsk. Hvilken vin er der tale om?

Tror desværre ikke denne her, er det store værd :) Det er en bag-in-pack
jeg har fået af en ven der var i Tyskland :) Men det smager faktisk
okay. Det er en Merlot fra Chile, Central Valley (så ved man jo næsten
altid hvad man får). Den hedder Santa Conchita.

Kan du iøvrigt anbefale den god kraftigsmagende rødvin? :) Prisen er
underordnet - dog vil jeg ikke betale flere hundrede kroner pr. glas :)

mvh
Johan

Fra : Kim Emax

Dato : 29-06-04 17:51

Johan Holst Nielsen wrote:

> Kan du iøvrigt anbefale den god kraftigsmagende rødvin? :) Prisen er
> underordnet - dog vil jeg ikke betale flere hundrede kroner pr.
> glas :)

har svaret dig privat, det har ikke meget med php at gøre mere, andet end at
jeg har kodet en vinshop i det. Nedenfor lidt links til interesserede

http://www.gmvin.dk/index.php?action=description&pid=58&describe=yes
http://www.gmvin.dk/index.php?action=description&pid=1295&describe=yes

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 28-06-04 16:55

A.I. skrev:

>Jeg søger lidt hjælp fra en venlig sjæl, der kan fortælle hvordan jeg ligger
>følgende script på mit website:

Skal du bare have lagt det ud, eller skal du have lavet PHP-kode
der kan lægge det ud?

--
Bertel

Fra : A.I.

Dato : 28-06-04 20:05

> Skal du bare have lagt det ud, eller skal du have lavet PHP-kode
> der kan lægge det ud?

faktisk det hele........så jeg tror jeg trækker mig igen, så jeg må lige
hakke løs på mine IRLvenner der arbejder med den slags.

....men ellers tak for hjælpen

hav en god uge...
/Andreas