Delte filer og mapper
Fra : The Grif

Dato : 28-06-04 15:40

Hej jeg ville lige høre hvordan man ser om man deler
nogle filer eller mapper ud på nettet?
Jeg ved godt at der normalt er en hånd under en delt
mappe eller fil, men jeg mener også at have set at der var
nogle mapper der var delt uden at denne hånd var præsenteret.
Er der nogen sikker måde, at man kan udelukke, at andre snuser
i ens privat ( computer ) liv?
Køre spybot search and destroy men ikke nogen firewall udover
den som er indbygget i Windows XP Pro.
Nogen forslag på hvordan man kan sikre sig bedre eller, er jeg
bare paranoid??
--
Mvh.....
<<< Lasse The Grif >>>