2 Grafikkort
Fra : Kim Hansen

Dato : 05-05-01 15:01

Hej

Kan man have to Grafikkort i en maskine, og så skifte
imellem dem med en switchbox.
Jeg tænker på et Gf 2 kort og så et Voodoo 3.
Jeg har en del gamle 3Dfx spil, derfor.

M.v.h.
Kim Hansen
GSX 1100 EF
Fyn

Fra : Lars Møllebjerg

Dato : 05-05-01 18:58

"Kim Hansen" <ksh@webnet.dk> wrote in message
> Hej
>
> Kan man have to Grafikkort i en maskine, og så skifte
> imellem dem med en switchbox.
> Jeg tænker på et Gf 2 kort og så et Voodoo 3.
> Jeg har en del gamle 3Dfx spil, derfor.

Ja og nej.

Du kan godt have flere med en skærm på hver (eller en switchbox). Men du har
kun én AGP port så den nævnte kombination virker kun (eller rettere
"måske" - jeg har ikke prøvet) hvis du har en PCI udgave af Voodoo 3 kortet.

Dit OS skal også understøtte det. Jeg ved Windows 2K gør, men jeg kan ikke
huske fra hvilken version af W9x det er understøttet.

/Lars

Fra : Morten Skarstad

Dato : 07-05-01 16:05

Lars Møllebjerg <larsm@xs4all.nl> skrev i

> Dit OS skal også understøtte det. Jeg ved Windows 2K gør, men jeg kan ikke
> huske fra hvilken version af W9x det er understøttet.

98.

Morten

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 07-05-01 21:20

"Morten Skarstad" <khan1@online.no> skrev i en meddelelse

> 98.

Kom det ikke først med 98SE?

--
Jimmy Nielsen

Fra : Morten Skarstad

Dato : 07-05-01 16:07

Kim Hansen <ksh@webnet.dk> skrev i

> Kan man have to Grafikkort i en maskine, og så skifte
> imellem dem med en switchbox.
> Jeg tænker på et Gf 2 kort og så et Voodoo 3.

Det burde gå, hvis Voodoo3-kortet ditt er PCI. Alternativt kunne du brukt et
par gamle SLI-koblede Voodoo2-kort, men det gir kanskje ikke samme ytelse.

> Jeg har en del gamle 3Dfx spil, derfor.

Hva slags spill? Mange slike spill har patcher som gjør at de kjører under
Direct3D. Styr dog unna såkalte "Glide-wrappere", de fungerer heller dårlig.

Morten