137GB limit på asus a7v133 fasttrak lite c~
Fra : anders majland

Dato : 28-06-04 12:48

Nb fut dk.edb.hardware.bundkort

Lyder det rigtigt at et asus a7v133 (bios 1010 )med en promise
FastTrak100 lite version 1.31 build24 ikke understøtter diske over 137GB
på raid controlleren ?

Med en 200GB på en af de primære kanaler kan xp godt se den som 186.31
GB (Så min XP er opdateret og understøtter 48bit lba) - mens den på
raid'en kun står til ~120GB.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 15-07-04 19:23

Har måske et lignende problem...

Jeg har anskaffet en 200 gb disk, lavet 3 partioner.

De to første på 20 gb, og den sidste på ca 150 gb.
Derefter har jeg flyttet ca 100 gb data fra flere mindre diske,
også vigtige data....

Lige pludseligt er den store 150 gb partion forsvundet,

1. Hvad og hvordan kan det ske?

2. Hvordan får jeg mine data tilbage?

Mvh Henrik Silkeborg

meddelelse news:40e010eb$0$23876$14726298@news.sunsite.dk...