Nyt bundkort og CPU
Fra : /Ole

Dato : 27-06-04 20:07

½øjs@

Jeg ved godt, det har været oppe nogle gange... Men jeg skal ha' nyt
bundkort, CPU og RAM... Jeg får 2000.- at købe for af et firma, og er da
villig til at smide lidt extra i, men helst ikke over 1000.-

Jeg kan ikke lige følge med i, hvor krigen står lige nu mellem Intel og AMD.

Nogen forslag til et køb?

Jeg beholder HD, GeForce4 ti4200, dvd drev og brænder og lydkort (Audigy
5.1) så lyd og netkort er ikke nødvendigt

/Ole

Fra : /Ole

Dato : 27-06-04 20:16

"/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEHERstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg beholder HD, GeForce4 ti4200, dvd drev og brænder og lydkort (Audigy
> 5.1) så lyd og netkort er ikke nødvendigt

Det kunne da godt lige være, jeg skulle sige, hvad maskinen skal bruges til:

Den skal kunne trække ret store spil, Far Cry o.l.

/Ole

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-06-04 07:50

/Ole skrev:

> Den skal kunne trække ret store spil, Far Cry o.l.

Det bliver ikke nemt til 2000,-

Her mangler RAM:
http://www.edbpriser.dk/Bundle.asp?ID=22640518

Jesper G. Poulsen

Fra : /Ole

Dato : 28-06-04 19:07

> Det bliver ikke nemt til 2000,-

> [...]

Der mangler også bundkort og CPU i det link, men jeg skrev, at jeg godt vil
smide ca. 1000.- oveni, helst ikke for meget mere

/Ole

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-06-04 21:51

/Ole skrev:

> Der mangler også bundkort og CPU i det link, men jeg skrev, at jeg

Nej, der var bundkort, CPU _og_ blæser. Nu er det væk, dvs bundled
gælder ikke mere. Det var iøvrigt fra SHG.

> godt vil smide ca. 1000.- oveni, helst ikke for meget mere

Det rækker til RAM, udover et passende bundle.

Jesper G. Poulsen

Fra : /Ole

Dato : 29-06-04 05:02

> [...]
> gælder ikke mere. Det var iøvrigt fra SHG.

> Det rækker til RAM, udover et passende bundle.

Hmmmm, det havde jeg nu også fundet ud af... men det var ikke lige der,
spørgsmålet gik henad

/Ole

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-06-04 07:03

/Ole skrev:

> Hmmmm, det havde jeg nu også fundet ud af... men det var ikke lige
> der, spørgsmålet gik henad

Så er du kommet med for få oplysninger.

Jesper G. Poulsen

Fra : Leony

Dato : 29-06-04 12:25

> [...]

> bundkort, CPU og RAM... Jeg får 2000.- at købe for af et firma, og er
> da villig til at smide lidt extra i, men helst ikke over 1000.-

Læg 1000 kr oven i.

Køb et Abit NF7-S ver2.0
Køb 1 GB RAM (måske 512 MB jeg ved ikke hvad FarCry og lignende tager af
resorcer).
Køb en passende processor for de resterende penge.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/