vedr foling udendørs
Fra : DeBoss

Dato : 05-05-01 13:18

hej
er der nogen som har erfaringer med foling udendørs. og om det er for koldt
til dette på denne tid. osv.
vi søger efter alle de informationer vi kan få.
knuser jette

Fra : Jan Nielsen

Dato : 05-05-01 19:01

DeBoss <dennis@bitnisse.dk> skrev i en
> [...]
koldt
> til dette på denne tid. osv.
> vi søger efter alle de informationer vi kan få.

Hej

Vores islænder-hoppe folede udendørs 10. marts. Det gik godt.

Hilsen fra Lisbeth

Fra : Torben Rasmussen

Dato : 05-05-01 23:18

Hej
Jeg har var med da min venindes hoppe folede udendørs. Det var i februar
99'. Hoppen gik i løsdrift og valgte dog at gå i læskuret hvor vi skyndte os
at smide meget mere halm end der var i forvejen. Det havde sneet og der var
is på søen. Så det var meget koldt, men en smuk dag. Efter hun havde folet
og det hele var kommet ud, løftede vi lille "Pølle" som føllet herefter blev
kaldt, op i en trillebør, godt pakket i et stort uldtæppe og så trillede vi
ind i den lune stald. "Pølle er idag en pragtfuld rød Quarterhoppe, som jeg
fik et fantastisk forhold til, medens min egen hoppe stod hos min veninde.
Foling udendørs er ikke noget problem (syntes jeg), hvis man selvfølgelig
kan være der når det sker.
Held og lykke
Lilian

Fra : DeBoss

Dato : 06-05-01 04:31

tak for din meddelelse.
vi vil følge den, og lade den være til bevisthed i vores tanker .-)
knus jette