joc@mail.dk
Fra : Peter Clausen

Dato : 27-06-04 17:10

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-06-04 18:25

Peter Clausen skrev:

> http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_int_bb_dl

Så er den mailadresse ødelagt.

Jesper G. Poulsen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-06-04 20:26

On Sun, 27 Jun 2004 17:25:29 +0000, Jesper G. Poulsen wrote:

> Så er den mailadresse ødelagt.

Jep og hvem kan vi give skylden? Jep.. Bill Gates for, at have lanceret et
så elendigt produkt som OE er..

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Lars Stokholm

Dato : 27-06-04 20:39

* Martin Johansen [6000] skrev:
> Jep og hvem kan vi give skylden? Jep.. Bill Gates for, at have
> lanceret et så elendigt produkt som OE er..

Ah, skulle vi nu ikke? :) Jeg tager selv skylden for at jeg engang
lavede samme trick med Forté Agent. Det var heldigvis kun min egen
email-adresse det gik ud over (bare en forhastet testmail).

FUT: dk.snak.off-topic