Sætte noget imellem ??
Fra : JN

Dato : 26-06-04 14:08

Jeg sidder med et bundkort, jeg vil sætte i et ældre ATX-kabinet. Alt passer
for så vidt, men når jeg sætter selve bundkortet i og skruer det "på", skal
der så ikke sidde noget imellem bundkortet bagside (der hvor man kan se
printbanerne) og så selve kabinettet ??

Disse 2 ting må da helst ikke røre hinanden ?

vh
Jakob Nielsen

Fra : reno

Dato : 27-06-04 15:44

jo der skal sidde nogle afstandsstykker, prøv at kontakte din computerbutik,
de kan nok hjælpe, eller skriv til mig, så kan jeg nok hjælpe dig.
mvh. reno

Fra : reno

Dato : 27-06-04 15:58

Fjern no i adresse :=)
mvh. reno

Fra : JN

Dato : 27-06-04 16:22

Jeg tror lige jeg aflægger den nærmeste computerbutik et visit i morgen.

vh
Jakob

Fra : Jens Jensen

Dato : 28-06-04 14:45