Mozilla FireFox og Internet Explorer og de~
Fra : sniper_Nolight

Dato : 27-06-04 12:19

jeg bruger begge browsere af praktiske årsager - det eneste jeg er irriteret
over ved samtidig brug af disse browsere er adgangen til mine foretrukne -
jeg har for nemheds skyld alle mine genveje i en mappe og det er i
IE/Favorites/Links - der samler jeg alle mine genveje og når jeg bruger IE
er der ingen problemer, de lægges i den mappe og jeg kan sortere
alfabetisk - men de genveje jeg tilføjer til den mappe fra firefox kan jeg
ikke se når jeg så bruger IE (kan ikke huske om det osse gælder den anden
vej - altså IE til Firefox) - dvs jeg har nogle fælles og så hhv. i hver sin
browser dem jeg tilføjer når jeg bruger dem - hvordan kan jeg få browserne
til at deles så alle genveje kan ses i begge browsere ligemeget hvor og
hvornår de tilføjes - desuden er der ikke mulighed for højreklik og sorter
efter navn i firefox? - evt. via plugin? - jeg er glad for firefox, men
dette ene problem gør at jeg er på kanten til at afinstallere det håber
nogen kan hjælpe.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Thomas Riis Hansen

Dato : 27-06-04 16:18

sniper_Nolight wrote:
> [...]
> efter navn i firefox? - evt. via plugin? - jeg er glad for firefox, men
> dette ene problem gør at jeg er på kanten til at afinstallere det håber

Jeg bruger denne extension:

http://extensionroom.mozdev.org/more-info/sortbookmarks

Den giver mulighed for at højreklikke og sortere efter navn.

mvh
Thomas

Fra : sniper_Nolight

Dato : 27-06-04 17:17

> Jeg bruger denne extension:
>
> http://extensionroom.mozdev.org/more-info/sortbookmarks
>
> Den giver mulighed for at højreklikke og sortere efter navn.

når jeg klikker install får jeg en file not found side...

Fra : Thomas Riis Hansen

Dato : 27-06-04 17:29

> når jeg klikker install får jeg en file not found side...

Hmm, ja det ser ud til at linket ikke virker til version 0.8 - Til 0.9
virker install-linket dog fint.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 27-06-04 18:19

> Hmm, ja det ser ud til at linket ikke virker til version 0.8 - Til 0.9
> virker install-linket dog fint

ja jeg opdaterede til 0.9 men så forsvandt min adblock og jeg kunne ikke
finde en ny der passede til 0.9 - så nu har jeg uninst det hele - så må jeg
rode lidt med det en anden dag

Fra : Thomas Riis Hansen

Dato : 27-06-04 19:21

sniper_Nolight wrote:

> ja jeg opdaterede til 0.9 men så forsvandt min adblock og jeg kunne ikke
> finde en ny der passede til 0.9 - så nu har jeg uninst det hele - så må jeg
> rode lidt med det en anden dag

Den er lige her :)

http://extensionroom.mozdev.org/more-info/adblock (0.5d2 nightly37 pass3)