Advarsel
Fra : AEK

Dato : 27-06-04 09:36

Hejsa.

Min nye killing har øremider. Derfor blev hun sat i behandling med dråber
fra dyrelægen.
Mærket er : Ivernectin ( det har også et andet navn ).
Desværre blev hun i går ramt af en forgiftning p.g.a. ovenstånde middel..
Hun kom straks til en anden dyrelæge ( da der er weekendvagt ), og blev sat
i behandling.
Hun er stadig meget syg, men kommer hjem i dag.

Dyrelægen, som har behandlet hende i går, forstår slet ikke , at jeg har
fået det middel i dråbeform, da det kan give en forgiftnning, hvis der evt.
er en lille rift i øret.
De giver det derfor kun via en sprøjte.

Så min advarsel lyder på, vær opmærksom på dette præparat, hvis I kommer i
lign. situation.

Hilsen,
Anya.

http://oscarogtilde.webbyen.dk/

" I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan du
betyde en verden til forskel."

---

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 27-06-04 14:42

Hej Anya

godt at hører at Sophie er i bedring og de øredråber er
fluks skrevet på min OBS-liste og midler der skal passe på.

giv alle rødderne en krammer

knus
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : AEK

Dato : 28-06-04 07:34

"Marianne Hellemose" <hellemose.som3@mail.dk> skrev i en meddelelse

> godt at hører at Sophie er i bedring og de øredråber er
> fluks skrevet på min OBS-liste og midler der skal passe på.

Sophie skal være helt rask senest om 10 dage, ellers er der intet at gøre,
ifølge dyrelægen.
Der må ikke ske en forværring. Men i dag kan jeg desværre se, at hun er lidt
mere stiv bagtil.
Haft netop haft talt med min dyrelægen. Vi ser tiden an til i aften eller i
morgen tidlig,er der ikke sket en bedring, skal hun indlægges igen.

Jeg synes næsten ikke at jeg kan holde til mere. Først det med Tøsen og nu
Sophie.
Hun SKAL blive rask !!!!!!!! Hun er SÅ dejlig & mild.

En ting er sikker : I formiddag skal jeg ned og lave en scene hos min gl.
dyrlæge, som han aldrig vil glemme !
Hvorfor f..... han bruger dette middel i dråbeform, når der en en risiko -
og man i stedet kan sprøjte det ind.

Jeg er SÅ gal og frustreret.

/ Anya.

---

Fra : Ragna

Dato : 28-06-04 09:35

Anya skrev:
>Jeg synes næsten ikke at jeg kan holde til mere. Først det med Tøsen og nu
>Sophie.
>Hun SKAL blive rask !!!!!!!! Hun er SÅ dejlig & mild.

Hvor er det synd for dig og den lille Sophie.
Jeg håber det bedste for jer, og sender jer mange gode vibrationer.

--
Mange hilsener fra Ragna

Fra : Denise

Dato : 28-06-04 10:37

> [...]
> dyrlæge, som han aldrig vil glemme !
> Hvorfor f..... han bruger dette middel i dråbeform, når der en en risiko -

Hej
Stakkels Sophie og dig. Skal nok krydse alt hvad der kan krydses. Jeg kan
godt forstå du er gal, nogle gange klovner de altså i det, som den gang en
dyrlæge gav min sukkersyge kat Prednison og det hele blev værre og gik
totalt galt
Håber det bedste for Sophie.

--
Hilsen Denise

Fra : Peggy-Sue Rønnow

Dato : 27-06-04 19:38

Hejsa

Jeg har prøvet noget lignende.. Indy havde øremider da vi fik hende.. hun
havde endnu ikke været ude så ingen rifter... Vi fik hende vaccineret og
behandlet for øremider via dråber. Alt vel.
Måneden efter da vi skulle til revaccination blev hun igen dryppet i ørerne
og efter en time hjemme var indy ellers totalt lyserød i hele hovedet og hun
kastede op og sked. Kunne godt se hun ikke havde det godt. Hendes øjne var
hævet og hun var flov og gemte sig.
Mig fat i katten - ind i kassen - til dyrlægen.. og vupti en sprøjte.
Dyrlægen mente det var en allergisk reaktion. Men med det du fortæller kan
det være hun har haft en rift i øret efter som hun var begyndt at komme ud.

Det gik hurtigt over med at være dårlig efter hun havde fået den sprøjte..
men ubehageligt at se sin lille misser skidt. Det endte med hun sov en hel
aften på min mave i stuen.

Fra : AEK

Dato : 28-06-04 20:35

Åååh, Sophie er i bedring !
Jeg er simpelthen SÅ glad.
Ved spisetid i aften , kunne jeg se, at hun gik bedre.
Her for ½ time siden tog hun en ordentlig fræsetur med de andre to - SKØNT !
Halen er kommet i vejret igen

Glade hilsner fra,
Anya & Miss Sophie .

---

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 28-06-04 21:07

Anya skrev
<Åååh, Sophie er i bedring >

Jubii store glædes-krammeture til hele bundet.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Kate

Dato : 28-06-04 22:26

"AEK" <2468@jubiimail.dk> wrote in news:40e072e9$0$311
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Åååh, Sophie er i bedring !
> Jeg er simpelthen Så glad.

Dety kan jeg dælme godt forstå. Der er da ikke noget værre end når
vores små pus er syge.
Og forresten tillykke med hende, det tror jeg ikke jeg har fået sagt

Dejligt navn også

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : AEK

Dato : 29-06-04 08:39

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> Dejligt navn også

Ja, ikke Ved godt, at du har et specielt forhold til dette navn...

Nu kører Sophie for alvor med klatten - jubiiii.
Hun har mildt sagt fået en raket i rumpetten *G*. Der er fuld knald på
igen, og jeg nyder det.
Gudskelov, at hun har klaret skærene.
I næste uge skal hun til kontrol.

De andre to har været SÅ søde ved hende, da hun var syg og svimmel.

/ Anya.

Fra : Kate

Dato : 29-06-04 20:27

"AEK" <2468@jubiimail.dk> wrote in news:40e11c7c$0$206
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Der er fuld knald p†
> igen, og jeg nyder det.

Ja, er det ikke sjovt med den slags. Når de er raske og pisker rundt
som en hvirvel vind og vælter alt på deres vej ønsker vi at de ville
geare lidt ned, men når de så gør fordi de bliver syge så bliver vi
så forskrækkede så når de så igen er oppe i omdrejninger, så er vi
glade igen
Vi er bare ikke nemme at gøre tilpas

Fra : Denise

Dato : 29-06-04 08:39

> [...]
> Ved spisetid i aften , kunne jeg se, at hun gik bedre.
> Her for ½ time siden tog hun en ordentlig fræsetur med de andre to - SKØNT

Hvor er det dejligt, håber du har fået fortalt dyrlægen et og andet.

--
Hilsen Denise

Fra : AEK

Dato : 29-06-04 08:47

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor er det dejligt, håber du har fået fortalt dyrlægen et og andet.

Hej Denise.

Jeg var nede hos ham i går. Tro mig, ingen på klinikken vil nogensinde
glemme mig

/ Anya.

> Hilsen Denise

---

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 29-06-04 16:06

"AEK" <2468@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ved spisetid i aften , kunne jeg se, at hun gik bedre.
> Her for ½ time siden tog hun en ordentlig fræsetur med de andre to - SKØNT

Hey Søde Anya *S*

Længe siden
Der er altså noget der er gået, min næse forbi her - anede ikke at du havde
fået ny misling
Tillykke med hende *S*
Og godt at hun er i fuld vigør igen

Knus