Billeder af højdrægtig hoppe !!!
Fra : Doris

Dato : 27-06-04 07:29

Er der nogen der kender nogle links, hvor man kan se patterne på en snart
fødsel, da jeg har en hoppe, som jeg ikke ved terminen på

--
DORIS

Fra : Søren

Dato : 27-06-04 12:13

"Doris" <xdoris@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender nogle links, hvor man kan se patterne på en
snart
> fødsel, da jeg har en hoppe, som jeg ikke ved terminen på

Kan dette være til hjælp?

http://hjem.get2net.dk/Tuffe/div/vokspropper.html

Venlig hilsen
Søren N

Fra : Doris

Dato : 28-06-04 00:15

Tak for billedet, men hendes patter er mere spændte, men ikke med propper,
tror du så det snart sker ?
V.H. Doris.

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 28-06-04 08:16

Doris wrote:
> Tak for billedet, men hendes patter er mere spændte, men ikke med propper,
> tror du så det snart sker ?

Det er meget individuelt hvordan forløbet op til folingen er. Men
generelt bliver yveret hårdere, og ofte kommer der "vokspropper" lige
inden (1 døgn) folingen.

-dennis

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-04 12:51

Hej

Min hoppe skal fole 11.juli hvis hun holder sin termin - hendes yver vokser
nu næsten dagligt - men virker ikke spændte endnu - jeg skal forsøge at tage
et billede - ifølge min dyrlæge (ansager) kan man ikke altid regne med
vokspropper på patterne.

per

Fra : Doris

Dato : 30-06-04 12:59

Tak skal du have Per, det ville være dejligt, Jeg vil gerne have en helt
nats søvn snart igen ;)
M.V.H. Doris