Erfaring med Netgear WGT634U trådløs route~
Fra : Noerlev

Dato : 27-06-04 06:03

Er der nogen der har erfaring med Netgear WGT634U, hvor man kan tilslutte en
ekstern USB harddisk og derved får en billig fil server. Jeg er også
interesseret i at høre om 802.11 super G kører godt.

Nørlev

Fra : Henning Hansen

Dato : 02-07-04 16:00

On Sun, 27 Jun 2004 07:03:11 +0200, "Noerlev" <1@fjern_noerlev.dk>
wrote:

> [...]
>ekstern USB harddisk og derved får en billig fil server. Jeg er også
>interesseret i at høre om 802.11 super G kører godt.

Jeg har haft en i nøjagtigt et døgn før jeg returnerede den.
Problemet(erne) var i mit tilfælde.

1. Den kan ikke ipforwarde port 80, hvilket er noget skidt når man har
en webserver stående bag den. Nogle mener det er uløste ting i
forbindelse med adgangen til usb porten, som kan nåes via http fra
ydersiden. Problemet bliver nok løst engang i fremtiden når der
kommer nye versioner af firmwaren; men ifølge diverse indlæg i
newsgrupper findes der ingen løsning på det nu.
Forwarding af resten af portene virker fint.

2. Rækkevidden svarer nogenlunde til et ZyAIT g-1000 access punkt.Som
ved de NETGEAR produkter jeg kender til, bliver den også ret varm
under brug, så god udluftning tilrådes.

Henning