vand/børste
Fra : Nana Sørensen

Dato : 27-06-04 01:03

Hej igen...

Jeg glemte lige noget...

Vores Chihuahua HADER den børste vi har købt til ham. Jeg har prøvet at
børste mig selv med den, og den kradser sgu også ubehageligt. Men hvad gør
jeg så? I mit indlæg over dette, skriver jeg om vand/hund. Jeg kan
forestille mig at når hunden har været våd, og er blevet tør igen, så ligner
pelsen lort, hvis man ikke børster den igennem? Kan jeg gøre det med en kam?
(han er jo lille i forvejen, så hvis han har pjusket pels tror folk bare at
han er en rotte med et kraftigtanfald af skab.)

Mvh. Nana

Fra : x Vuf x

Dato : 27-06-04 02:08

Sun, 27 Jun 2004 02:03:07 +0200, Nana Sørensen wrote:
> [...]

>(han er jo lille i forvejen, så hvis han har pjusket pels tror folk bare at
>han er en rotte med et kraftigt anfald af skab.)

Hehe... Prøv en blød babybørste. Han er jo ikke så langhåret endnu.

--
Mvh. Sonja P. sonpet***@pc.dk fjern salamien http://www.sonpet.dk

Dette er ikke en kontaktannonce, så hvis du mangler
en kæreste, kan jeg desværre ikke hjælpe dig.

Fra : Heidi Jensen

Dato : 27-06-04 07:34

"x Vuf x" <sonpetnospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse

kam?

Du kan godt vente med at børste pelsen i gennem til den er tør, men det vil
resulterer i en masse knækkede hår, og filterne vil være sværerer at få ud!
Men alt er relativt! Hvad med at børste ham, når han er halvt tør?

Der er jo mange forskellige kamme, så det er et vidt begreb. Men hvis du kan
finde en kam, som du kan se kan nå i bund, så kan du godt børste ham i
gennem med den! Det skulle der ikke været noget i vejen for! Men en kam kan
godt nive lidt mere, når du kommer til en fint, så ha' altid en lille karde
klar ved siden af dig....

Heidi