Kattebakken....
Fra : Tine Kristiansen

Dato : 26-06-04 21:19

Hejsa,

Hvor mange katte kan deles om en kattebakke??

Jeg har fire katte og de bruger pt. sammen kattebakke som er en stor model
på ca. 40x50 cm.

Der har ikke været nogen problemer før i går, hvor en af dem var kommet til
at tisse i vores seng. Jeg tror det hænger sammen med at en af kattene havde
haft tynd mave.

Vi tømmer den normalt altid når der har været nogen derude, men den kan jo
godt blive lidt fuld om morgen når de alle har været derude om natten ;0)

Som sagt har der ikke været problemer før, men hvis det er årsagen til
uheldet igår, så vil jeg hellere tage fat i problemet med det samme.

Så hvad er jeres erfaringer?? Hvor mange katte - hvor mange kattebakker og
størrelsen på disse??

På forhånd tak

Tine (og de 4 missere)

Fra : Denise

Dato : 26-06-04 22:06

Tine Kristiansen wrote:
> [...]
> uheldet igår, så vil jeg hellere tage fat i problemet med det samme.
>
> Så hvad er jeres erfaringer?? Hvor mange katte - hvor mange

Hej
Jeg bruger 2 store kasser til 3 katte. Det synes jeg er minimum.

--
Hilsen Denise

Fra : Pia J/Kurt K

Dato : 26-06-04 22:50

Hejsa..

Vi bruger 4 katte bakker til 5 katte, størrelsen?? Hmmmmmmm....vist nok 45 x
65 cm på kattebakken altså, de 5 er cooner så der skal lidt størrelse til
før popo´en bliver inde!!

hilsen
Pia
www.meekocoons.dk

Fra : M&M's mor

Dato : 26-06-04 22:56

> Hvor mange katte kan deles om en kattebakke??
Hvor mange katte - hvor mange kattebakker og
> størrelsen på disse??

Jeg har altså to katte og to kattebakker (den almindelige størrelse man kan
købe i Kvickyl). Den ene står ude i kattegården og af uforklarlige årsager
pøller de primært i dén, hvilket er ret praktisk. Den anden står i
badeværelset, og her bliver der stort set kun tisset. Undtagen med Piss'Mary
naturligvis, der pisser hvorsom helst for tiden *suk*
Tror egentlig jeg vil prøve med endnu en kattebakke og en anden slags
kattestrøelse, måske det kunne få hendes hjerne til at fungerer i samspil
med hendes blære *G*

Hilsen M&M's mor Heidi

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 26-06-04 23:13

"M&M's mor" <z@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Tror egentlig jeg vil prøve med endnu en kattebakke og en anden slags
> kattestrøelse, måske det kunne få hendes hjerne ...

skulle hilse fra Svedske og spørge, om Miver pludselig havde fået en
hjerne???

Venlig hilsen Svedskes pennefører og ydmygste slavinde *G*

Fra : M&M's mor

Dato : 27-06-04 21:17

<klip> skulle hilse fra Svedske og spørge, om Miver pludselig havde fået en
> hjerne???
>
> Venlig hilsen Svedskes pennefører og ydmygste slavinde *G*

Jeg er lidt i tvivl, for hun har f.eks ikke endnu fundet ud af det med
kattelemmen, selvom jeg har vist hende det usædvanlig mange gange. Svedsken
skulle bare se det to gange, så havde hun fattet det..

Men man kan jo håbe at der er en lillebitte hjerne i Mivers øndige hovede
*smil*

Hilsen Miver og Mulle's ekstremt tålmodige mor Heidi

Fra : maz

Dato : 27-06-04 08:08

Tine Kristiansen wrote:
> Hvor mange katte kan deles om en kattebakke??
Max to katte om en stor kattebakke ville jeg mene.

> Jeg har fire katte og de bruger pt. sammen kattebakke som er en stor
> model på ca. 40x50 cm.
Det er lige lovlig lidt med en, vil jeg tro.

> Så hvad er jeres erfaringer?? Hvor mange katte - hvor mange
> kattebakker og størrelsen på disse??
Jeg har tre katte, der deles om 2 kattebakker på ca. 40x50 cm. Og det er
minimum for de tre, men også ganske passende.
Hvis jeg var dig, ville jeg købe min. 1 men helst 2 kattebakker mere. Det
ville jeg mene ville dække behovet for dine fire katte.

/maria

Fra : Kate

Dato : 27-06-04 08:55

"Tine Kristiansen" <Nukleuz@mail.dk> wrote in news:40ddda41$0$268
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Hvor mange katte kan deles om en kattebakke??

Jeg har 4 katte og to bakker. Egentligt ville jeg gerne ha' haft bare
en bakke mere, men har desværre ikke plads. Jeg ved egentligt ikke hvor
store de er, men kattene deles nu udmærket om dem.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Tine Kristiansen

Dato : 27-06-04 17:19

Hej igen,

Er de allesammen placeret samme sted, eller flere steder i huset?

Hilsen
Tine

Fra : Denise

Dato : 27-06-04 18:22

Tine Kristiansen wrote:
> Hej igen,
>
> Er de allesammen placeret samme sted, eller flere steder i huset?
>
> Hilsen
> Tine

Hej Tine
Vores kasser er placeret klods op ad hinanden (i forlængelse). Det sker tit,
at kattene først tisser i den ene bakke, og så hopper over i den anden og
laver stort

--
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 27-06-04 21:23

"Tine Kristiansen" <Nukleuz@mail.dk> wrote in news:40def364$0$291
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Er de allesammen placeret samme sted, eller flere steder i huset?

Mine står side om side i badeværelset i brusenichen. Da jeg havde 3
bakker stod de også i badeværelset, men dog to på den ene side af
w.c'et og en på den anden side, men det badeværelse var helt anderledes
indrettet end det jeg har idag.

Fra : maz

Dato : 28-06-04 04:06

Tine Kristiansen wrote:
> Er de allesammen placeret samme sted, eller flere steder i huset?
Og mine står på badeværelset på hver sin side af toilettet. Begge bakker
bliver brugt til begge formål ;)
/M