På vandretur med hunden
Fra : Mette N. S?rensen

Dato : 26-06-04 19:22

Hejsa gruppe,
er der nogen, der har erfaringer med at tage hunden med på vandretur i
de norske fjelde? Nogle steder i Norge der er bedre egnede end andre
eksempelvis? Alle gode råd modtages med tak.

Mvh.
Mette

Fra : G. Jensen

Dato : 26-06-04 21:54

Hej Mette
Jeg bor i Norge - og det er jo mange fine steder man kan gå fra hytte til
hytte. Men du skal være klar over at den norske turistforening, de fleste
steder forlanger at hunden sover udenfor.. Se evt den norske turistforenings
hjemmeside http://www.turistforeningen.no/
Så det er selvfølgelig enklere hvis du vælger at gå med telt.
Venligst Gina

Fra : Nilleslyst

Dato : 26-06-04 22:31

"Mette N. S?rensen" <mealbas@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> de norske fjelde? Nogle steder i Norge der er bedre egnede end andre
> eksempelvis? Alle gode råd modtages med tak.

Hej Mette
Jeg har tidligere i flere år gået i Rondane-området og på Hardangervidde
(dog uden egen hund), men har på disse ture mødt flere norske familier med
hunde, der så var forsynet med en "kløv" - en slags sadeltaske, hvori der
var hundefoder - som hundene således selv kunne bære.
God tur!
Venlig hilsen
Anelise