Alternativ til Duet
Fra : Vibeke

Dato : 26-06-04 13:28

Hejsa,

findes der et alternativ til Duet?

Jeg har et fastnetnummer som folk ringer til - som der så bliver stillet
videre til mobilen hvis denne er tændt.

Men Duet er for mig meget dyrt, så jeg vil derfor høre om der er et
alternativ.

Da mine kunder kun kender mit fastnetnummer - og det står i div. reklamer,
visitkort mv. skal det fortsat være det nummer de skal kunne kontakte mig
på.

Men kan man få et abonnement som virker som Duet, men som ikke koster så
meget?

Hvis bare det havde været den anden vej rundt havde det jo været nemt nok.
Altså at mobilen stillede videre til fastnettet når mobilen var slukket.

Men man kan vel ikke få sit fastnetnummer over på en mobiltelefon vel?

Nåmen nu har jeg vist fået forklaret mine behov, så er der nogen af jer som
kender en løsningsmodel?

Mvh
Vibeke

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 26-06-04 22:02

Hej

"Vibeke" <vibeke1@hotmail.com> wrote:

>findes der et alternativ til Duet?

Ikke som fungerer på samme måde, altså at du blot behøver at tænde
mobilen for at aktivere viderestilling dértil.

Desværre er der vist ikke andre muligheder end en alm. viderestilling
som kan klare fra stort set alle abonnementstyper, uanset udbyder, men,
der er blot den lille 'hage' ved dét at prisen for viderestillingen ikke
længere er 70 øre, men noget med 1,50 til 1,75 kr.

>Men man kan vel ikke få sit fastnetnummer over på en mobiltelefon vel?

Nej ikke endnu, det skulle ha' trådt i kraft 1 April i år, men blev i
sidste øjeblik udsat til April 2007, og spørgsmålet er nok om det
overhoved bliver til noget.

Problemet liggeri at så snart en en fastnet tlf. ringer til en
mobiltelefon opkræver mobiludbyderen et connectafgift på omk. 1,00 kr.
pr. minut, og uanset hvordan man vender og drejer det, så løber man
altid ind i den afgift. - At TDC kan gøre det til 70 øre skyldes at de
viderestiller/ringer til eget mobilnet. - Men, der er nok ved at sket
eet eller andet, myndighederne arbejder netop pt. med det problem, og
vil antagelig kræve at connectafgiften blir' sat ned/fjernet, desværre
vil det så nok istedet betyde at prisen for at snakke i mobilen stiger.

Så konklusionen må være at det er lige meget hvordan man vender og
drejer sig i denne sag, så vender en vis legemsdel altid bagud

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !
Simpelt - Enkelt - Billigst

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-04 10:13

> Men man kan vel ikke få sit fastnetnummer over på en mobiltelefon vel?

Jeg mener, at Orange har et abb., hvor man kan få sit fastnet nummer over på
mobilen.

Med venlig hilsen

Rune.