hunde pension
Fra : JD

Dato : 26-06-04 08:28

Hej NG

Er der nogle her i gruppen som kender en god hundepension i København's
området??

Mvh
Jakob

Fra : J. Jensen

Dato : 26-06-04 11:30

"JD" <xtraxtra@lite.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Er der nogle her i gruppen som kender en god hundepension i København's
> området??
>
> Mvh
> Jakob
>
> Svar : " Solvang " Frederikssundsvej 193 Ølsted Tlf. 47777724 er min
foretrukne hundepension.
Der er orden i sagerne.

J.J.

Fra : Jimmy

Dato : 26-06-04 15:57

"J. Jensen" <ingen@dresse.pt.dk> wrote in message

> "JD" <xtraxtra@lite.dk> skrev i en meddelelse

> foretrukne hundepension.
> Der er orden i sagerne.

Hvordan foregår det deroppe?

Jeg har brugt deres hundesvømmehal en del, og den er virkeligt i top, men da
jeg så på pensionen var det blot nogle store udendørs metalbure, hvor
hundene gik hver for sig.

Jeg aner ikke en brik om pensioner, men findes der ikke pensioner, hvor
hundene har noget at lege med eller kan lege med hinanden under opsyn?

Mvh
Jimmy

Fra : J. Jensen

Dato : 26-06-04 18:23

www.solvang.dk
> [...]
>
> Mvh
> Jimmy
>
> Svar : Hundene har da også hver et indendørsbur m. gulvvarme og ovenlys.
Jeg er glad for at hundene går hver for sig , når de ikke er under opsyn ,
hunde der ikke kender hinanden kan finde på så meget, og som regel er det da
også i kortere tid
de er anbragt på hundepension.

J.J.

Fra : J. Jensen

Dato : 26-06-04 19:19

"J. Jensen" <ingen@dresse.pt.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg er glad for at hundene går hver for sig , når de ikke er under opsyn ,
> hunde der ikke kender hinanden kan finde på så meget, der er ingen
grund til at hundene skal finde deres rangfølge, fordi de skal være sammen
i så kort tid.
Jeg vil da heller ikke betale for at min hund, skal være underhund i 14
dage.
Den er på hotel , og servicen skal være i top.

Fra : Charlotte Sylvia Jen~

Dato : 26-06-04 17:11

> [...]
> Hej NG
>
> Er der nogle her i gruppen som kender en god hundepension i København's

Hørsholm hundepension, de er gode og de har 5 ekstra ansatte til at tage sig
af hundene, så din hund får masser af opmærksomhed og det synes jeg er et
plus.
Det sted kan varmt anbefales, du kan evt køre op og se det og tale med hende
der har det, det er der mange folk der gør når de skal finde en
hundepension.

Charlotte

Fra : Nilleslyst

Dato : 26-06-04 22:34

> [...]
> Hej NG
>
> Er der nogle her i gruppen som kender en god hundepension i København's

Hej Jacob
Man kan måske ikke kalde Jyderup i Vestsjælland for Københavns området, men
der ligger en vældig god hundepension, der imidlertid kun modtager
retrievere.
Prøv at se deres hjemmeside www.breinholtgaard.dk
Venlig hilsen
Anelise