MS Windows
briani 27239
Ikoner ændrer sig?
Fra : Tommy Rasmussen

Dato : 26-06-04 06:26

Jeg har gennem længere tid haft 3 ikoner på skrivebordet der bruges til at
åbne bl. a. Google og Yahoo. Disse sider har indtil nu haft deres egne
ikoner: Et stort G og et Stort Y. Nu har de skiftet udseende til et
eksplorer ikon og har samme udseende. Selvom jeg sletter ikonen, og går ind
på Googles startside for at sende den til som genvej på skrivebordet, har
den stadig "eksplorer- ikonen", og ikke det sædvanlige store "G"
Hvordan får man de oprindelige ikoner tilbage??

Med venlig hilsen

Tommy

Fra : Ricko.

Dato : 26-06-04 07:15

"Tommy Rasmussen" <t-ras@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Tommy
>
> Det gjorde mine også da jeg hentede en ny grafik kort driver , så jeg gik
tilbage til den gamle igen , så virkede det igen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-06-04 17:00

Tommy Rasmussen skrev:

>Hvordan får man de oprindelige ikoner tilbage?

Tilføjer linket til foretrukne igen.

Ikonerne bliver slettet, når Temporay Internet Files/Midlertidige
Internetfiler tømmes, hvilket sker automatisk, når den er blevet
fyldt.

Med FavORG fra PC Magazine kan du bevare ikonerne:
http://www.pctip.ch/library/downloads/dl.asp?id=1840
--
Knud

Fra : Tommy Rasmussen

Dato : 27-06-04 10:27

En stor tak til jer begge.
Ikonerne er tilbage på skrivebordet ved hjælp af FavOrg

Med venlig hilsen

Tommy