sjoveste reklame med kat?
Fra : Jane

Dato : 25-06-04 21:11

Hvilken reklame med en kat kan i bedst lide?
Jeg lige faldet over den her:
"stainmaster" på http://urlgle.com/?WQ
Den er ret sjov.

Jane
--
æblekrog.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 26-06-04 08:45

"Jane" <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> wrote in message
> Hvilken reklame med en kat kan i bedst lide?
> [...]

Øhm...jeg rammer bare
<http://www.adeater.com/bin/view.cgi?/usr2/internet/www/adeater/welcome2.htm
l,1,ZurlW/MULTI/html/cinema.htmlZ> når jeg prøver din url...?

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : M&M's mor

Dato : 26-06-04 12:11

"Jane" <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> skrev i en meddelelse
> Hvilken reklame med en kat kan i bedst lide?
> [...]

Jeg får ingen reklamefilm frem, men en side hvor man kan se enormt mange
reklamer...
Hvilken én er det præcist du synes er sjovest? *smil*

Hilsen M&M's mor Heidi

Fra : Jane

Dato : 26-06-04 14:25

M&M's mor skrev i <news:40dd59af$0$23872$14726298@news.sunsite.dk>:

> Jeg får ingen reklamefilm frem, men en side hvor man kan se enormt mange
> reklamer...

Nej man kan desværre ikke linke til filmene direkte eller jeg
kan ihvertfald ikke. Jeg søgte på film med "cat" (theme/keyword)
for sjov fordi jeg kedede mig, og så faldt jeg over den der
hedder STAINMASTER STAINMASTER CARPET

Det er den der er sjov. Der er nogle skægge effekter med katten
der bliver drillet af papegøjen og får smadret alt muligt ud
på gulvtæppet (der så holder til alting). Især det de gør ved
kattens øjne da den bliver forskrækket er ret sjovt!

Man kan også vælge "brand" stainmaster for at få reklamen frem
og så klikker man enten på video eller mpeg når man har valgt
filmen ovre til højre.

Jane
--
æbleskrog.dk