scroll i galleri
Fra : Rasmus Kjær

Dato : 25-06-04 20:05

Jeg vil gerne lave et galleri, hvor man skal kunne scrolle
horizontalt igennem galleriets thumbnails under det billede der
vises. Scroll-funktionen skal være styret af en mouseover på en
grafisk knap i henholdsvis højre og venstre side.
Er det noget der er til at have med at gøre og ved nogen evt.
hvor jeg kan finde sådan en?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Markus

Dato : 25-06-04 21:06

>hvor jeg kan finde sådan en?

måske her:
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex14/index.html ?

Fra : Rasmus Kjær

Dato : 27-06-04 11:14

Der var ikke lige det jeg leder efter. Er der nogen som har en
manuel, horisontal html-scroller liggende, som jeg må kigge på?
Jeg har ikke kunnet finde noget brugbart med Google. Det tætteste
har været noget i Flash, mend et må da være muligt at lave noget
godt med JavaScript