MySQL Dump
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-06-04 16:21

Hej NG,

Det er ikke sådan når man glemmer det man en gang vidste - jeg har lavet en
backup af min mysql ved hjælp af mysqldump ... nu vil jeg bare gerne have de
data ind igen, hvordan er det jeg smider det ind på en nem måde fra
commandline ?

(OS: Linux)

På forhånd tak og god weekend
Lasse Hedegaard

Fra : Kim Andersen

Dato : 25-06-04 16:32

> [...]
de
> data ind igen, hvordan er det jeg smider det ind på en nem måde fra

mysql -u root -p < mysqldump.sql

/Kim

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-06-04 16:37

"Kim Andersen" <dingdong@dingeling> wrote in message
> en
> de
> >

> mysql -u root -p < mysqldump.sql

Hej Kim,

Tak for dit hurtige svar - jeg har bare et problem med din løsning:

ERROR 1153 at line 191: Got a packet bigger than 'max_allowed_packet'

Men det var faktisk den løsning jeg var på jagt efter, så jeg takker mange
gange og går på jagt efter en løsning :)

Ha' en super weekend
Lasse

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-06-04 16:47

"Lasse Hedegaard" <lasse_hedegaard@hotmail.com> wrote in message

> [SNIP] En irriterende fejl

Løsningen er:
/data/bin/mysql/bin/mysqld -u root --set-variable=max_allowed_packet=128M

Ville lige dele den med jer :)

Mvh.
Lasse Hedegaard