Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Hvorfor kan jeg ikke svare på sms ?
Fra : Jakob Griffel

Dato : 25-06-04 14:26

Hej i gruppen!

Jeg har prøvet i dk.teknik.telefoni.mobil uden held, derfor prøver jeg
lige igen her:

Jeg har en 3310. Normalt kan jeg vælge "Besvar" når jeg har modtaget
en SMS. , men idag fik jeg en SMS fra Norge, hvor der kun kunne
vælges
"Slet" og ikke andet. Den var sendt fra en dansk telefon (han er på
ferie i Norge), og nummeret blev genkendt, idet det står i min
telefonbog.
Men hvorfor kan jeg ikke besvare denne SMS? Jeg kan godt sende en ny
SMS til ham i Norge, men altså ikke besvare.
Kan det have noget med abonnementet at gøre (det er et TDC
Mobilflex-Connect abonnement)?

Håber nogen har en idé.

--
Hilsen Jakob

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-06-04 16:33

On 25 Jun 2004 13:26:04 GMT, Jakob Griffel
<jakob_griffel@GDAWMhotmail.com> (slet GDAWM) wrote:

>Jeg har prøvet i dk.teknik.telefoni.mobil uden held, derfor prøver jeg
>lige igen her:

Hvor vil du så forsøge, når du heller ikke får hjælp i denne gruppe?

Du valgte den korrekte gruppe i første omgang, desværre var der så
ikke hjælp at hente - men det er altså helt hen i vejret at forsøge i
andre grupper - du ved jo godt, at der er en undergruppe til debat om
mobiltelefoni - netop den du spurgte i - og derfor hører dit spørgsmål
faktisk ikke hjemme her (heller ikke selvom du desværre ikke fik dit
spørgsmål besvaret i den korrekte gruppe).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/

Fra : Jakob Griffel

Dato : 27-06-04 11:26

> [...]
>faktisk ikke hjemme her (heller
>ikke selvom du desværre ikke fik dit
>spørgsmål besvaret i den korrekte gruppe).

Rooolig nu... :-|

Og se så mit svar til Kenneth.

--
Hilsen Jakob

Fra : Vibeke

Dato : 26-06-04 13:32

> Men hvorfor kan jeg ikke besvare denne SMS? Jeg kan godt sende en ny
> SMS til ham i Norge, men altså ikke besvare.
> Kan det have noget med abonnementet at gøre (det er et TDC
> Mobilflex-Connect abonnement)?

Jeg tvivler på at det har noget med dit abonnement at gøre, men du kan jo
ringe på 8080 8022 og spørge dem ad. Om ikke andet kan de jo spørge i
teknisk support.

Du kunne evt. være spærret for at sende/ringe til udlandet med det burde jo
ikke have nogen betydning når det er et dansk abonnement du forsøger at
sende til.

Mvh
Vibeke

Fra : Jakob Griffel

Dato : 27-06-04 11:28

>Du kunne evt. være spærret for at
>sende/ringe til udlandet med det burde jo
>ikke have nogen betydning når det er
>et dansk abonnement du forsøger at
>sende til.

Det er jo det...

Og tak for dit svar - helt uden brok.

--
Hilsen Jakob

Fra : Kenneth Rugaard

Dato : 26-06-04 18:25

Jakob Griffel (slet GDAWM) wrote:

> Hej i gruppen!
>
> Jeg har prøvet i dk.teknik.telefoni.mobil uden held, derfor prøver jeg
> lige igen her:

Det var jo også den rigtige gruppe. Det her har absolut intet at gøre
med mobiltelefoni.

> [...]
> SMS til ham i Norge, men altså ikke besvare.
> Kan det have noget med abonnementet at gøre (det er et TDC

Måske kunne fejlen ligge i af at du spørger om noget som ingen nok ikke
kender noget til.
Men muligheden kunne være at den fjeldperson, har aktiveret besvar via
samme central, og det dutter ikke alle steder.

Fra : Jakob Griffel

Dato : 27-06-04 11:24

Hej!

>Det var jo også den rigtige gruppe.
>Det her har absolut intet at gøre
>med mobiltelefoni.

Det ved jeg godt, men da spørgsmålet jo måske ikke har noget
med "teknikken" omkring mobiltelefoni at gøre, prøvede jeg altså
hér. Jeg har sendt spørgsmålet via nyhedsgrupper.tdconline.dk,
hvor der i oversigten står:

dk.teknik.telefoni
Telefoni af alle slags, fastnet og mobil

Så derfor turde jeg godt, selvom jeg var forberedt på lidt af
hvert.

>Måske kunne fejlen ligge i af at du
>spørger om noget som ingen nok ikke
>kender noget til.

Ja, og derfor spurgte jeg nogle andre...

>Men muligheden kunne være at den
>fjeldperson, har aktiveret besvar via
>samme central, og det dutter ikke
>alle steder.

Se, dét var jo et svar, jeg måske kunne bruge til noget. Så gav
det jo lidt resultat alligevel. Tak for det!

--
Hilsen Jakob