Esthers hjemmeside
Fra : Esther Pilgaard

Dato : 25-06-04 14:12

Hallo Hallo
er der nogen, som vil se min hjemmeside:home19.inet.tele.dk/granny og
eventuelt skrive sin mening i gæstebogen: "Læs min gæstebog"
på forhånd tak: Esther

Fra : Jane

Dato : 25-06-04 14:26

Esther Pilgaard skrev i <news:10881692690.521319880214332
@dtext.news.tele.dk>:

> Hallo Hallo
> er der nogen, som vil se min hjemmeside

skriv du hellere det i dk.opslag.internet
her er det kun spam og dårlig reklame

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.opslag.internet

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : Absolut Jens

Dato : 26-06-04 18:23

Jane wrote:

> her er det kun spam

hvordan kan det være spam ???

--
Jens.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 26-06-04 19:26

Absolut Jens skrev i et indlæg på usenet:
> [...]

Fordi det ikke er en del af en diskussion om fritid som gruppen handler
om.

Det er en reklame for en hjemmeside - så hører den til i dk.opslag.*
grupperne.

Hvis det er et oplæg til diskussion om hjemmesiden - så hører det til i
dk.edb.internet.webdesign.ris+ros

Læs evt på www.usenet.dk hvad de forskellige grupper er beregnet til.

Fut er sat til dk.admin.netikette hvor denne diskussion hører til

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Absolut Jens

Dato : 27-06-04 07:50

Jan Vestergaard wrote:

> Det er en reklame for en hjemmeside - så hører den til i dk.opslag.*
> grupperne.

hvor ser du reklame for hjemmesiden.

hun ber om en kommentar i sin gæstebog, det er da ikke reklame.

--
Jens.

Fra : Jane

Dato : 27-06-04 10:42

Absolut Jens skrev i <news:40de6e06$0$165$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>:

> hun ber om en kommentar i sin gæstebog, det er da ikke reklame.

at skrive et indlæg som har eneste indhold at hun
snakker om sin hjemmeside er reklame (omend dårlig)
for hjemmesiden, men fut dk.admin.netikette da denne
debat ikke handler om fritid

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : jens

Dato : 03-07-04 08:10

Jane wrote:
> [...]
> snakker om sin hjemmeside er reklame (omend dårlig)
> for hjemmesiden, men fut dk.admin.netikette da denne

den er vel lavet i fritiden.

--
Jens.

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 26-06-04 13:51

I news:10881692690.521319880214332@dtext.news.tele.dk <Esther Pilgaard>
<e.pilgaard@privat.dk> skrev:

> Hallo Hallo
> er der nogen, som vil se min hjemmeside:home19.inet.tele.dk/granny og
> eventuelt skrive sin mening i gæstebogen: "Læs min gæstebog"
> på forhånd tak: Esther

Hvis du leder efter kommetarer til opbygning og design, kan du spørge i
denne gruppe:
dk.edb.internet.webdesign.ris+ros

mødes med en gunstig lejlighed....