6230 Hvad er hurtigst
Fra : JJ

Dato : 25-06-04 12:36

Hej

Jeg synes at overførsler af mp3 med bluetooth er en langsom sag.
Jeg overfører kun med 25-27 Kb/s.

Er datakablet hurtigere?

Eller skal man investere i en cardreader?

/JJ

Tell me, I forget.
Show me, I remember.
Involve me, I understand.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-06-04 12:56

On Fri, 25 Jun 2004 13:36:21 +0200, JJ <peak@ofir.dk> wrote:

>Jeg synes at overførsler af mp3 med bluetooth er en langsom sag.
>Jeg overfører kun med 25-27 Kb/s.
>
>Er datakablet hurtigere?

Ja.

>Eller skal man investere i en cardreader?

Det kommer an på dine behov, så det er en vurderingssag.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 25-06-04 13:29

JJ griflede i news:4f3od0d06ph9vos9tpqf61v59ndtm8cesg@4ax.com:
> Er datakablet hurtigere?

Jep.

> Eller skal man investere i en cardreader?

En god idé... Den er billigere, og ligeså hurtig.... og kan så også bruges
til digitalkameraet osv....

--
Hygge...
Daniel

Fra : jan

Dato : 25-06-04 13:51

hvolr hurtigt er et datakabel eller cardreader, bluetooth understøtter jo
kun op til lidt under 1mbit /sex.
hvad med det andet?

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 25-06-04 14:04

jan griflede i news:40dc1fbc$0$159$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
> hvolr hurtigt er et datakabel eller cardreader, bluetooth
> understøtter jo kun op til lidt under 1mbit /sex.
> hvad med det andet?

Både datakabel og cardreader er jo til USB, så det er vel den der sætter
begrænsningen.... USB 1.1 er vist ca 12 Mbit/sec max, men reelt ca 0.8-0.9
MB/sec.... (_ikke_ megabit)
USB 2.0 er vist oppe på hele 480 Mbit/sec.... Jeg ved ikke hvilken version
datakablet understøtter, men kortlæsere kan i hvert fald godt fås til USB
2.0.....

--
Hygge...
Daniel