MS Windows
briani 27239
Hvor ligger "auto complete" filerne?
Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 25-06-04 11:19

Hey,

Jeg har sat auto complete til, i mit Windows XP Home. I ved, når man
begynder at skrive noget i f.eks. Google, så foreslår den alt det man
tidligere har søgt på, begyndende med samme bogstav. Og så kom jeg til at
tænke på, hvor hulen ligger de filer henne, med de ord i?

--
Med venlig hilsen / Best Regards - Brian J. Nielsen
To mail me in private, simply use "email.dk" after the @

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 25-06-04 14:52

"[ B@CHFiRE ]" <Thrash@SpamSuxBig-Time.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> tænke på, hvor hulen ligger de filer henne, med de ord i?
>
> --
> Med venlig hilsen / Best Regards - Brian J. Nielsen
+++++++++++++++++++++++++++

Hej.

Du kan finde dem i registeringdatabasen.

--
Mvh. Jørgen Nielsen
E-Mail jorgenbs@NOMORESPAMnielsen.tdcadsl.dk

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 25-06-04 16:31

> Du kan finde dem i registeringdatabasen.

Nej.

Fra : Gevaldi

Dato : 25-06-04 16:52

[ B@CHFiRE ] skriblede:

> Nej.

Selvom du ikke kan finde dem, så
ligger de altså der alligevel, så det
er bare et spg. om know how :D

--
/Gevaldi

Fra : Peter

Dato : 25-06-04 17:14

"Gevaldi" <georg_valdi@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [ B@CHFiRE ] skriblede:

> Selvom du ikke kan finde dem, så
> ligger de altså der alligevel, så det
> er bare et spg. om know how :D

Er det enkelte adresser du vil af med, så tast DELETE-tasten, når adressen
viser i feltet, så er den væk.

Peter

Fra : Gevaldi

Dato : 25-06-04 17:29

Peter skriblede:
> Er det enkelte adresser du vil af med, så tast DELETE-tasten, når
> adressen viser i feltet, så er den væk.

Vil jeg af med nogen adresser, mig bekendt har
jeg ikke ydret ønsker i den retning.

--
/Gevaldi

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 25-06-04 18:31

> Vil jeg af med nogen adresser, mig bekendt
> har jeg ikke ydret ønsker i den retning.

Jeg gætter på, at det var mig han talte til. ;) Jeg kender godt det med DEL
tasten, Peter - men mange tak! Men det var mere for nysgerrighedens
skyld, jeg ville vide hvor det blev gemt. Og hvis det ligger i REG basen,
hvordan/hvor hulen ligger de så?

Fra : Peter

Dato : 25-06-04 20:42

> [...]
> hvordan/hvor hulen ligger de så?
>
> --
> Med venlig hilsen / Best Regards - Brian J. Nielsen

Hej Brian, korrekt,- mit svar var til dig.

Jeg går udfra, at du kender regedit.exe ? Prøv at se under
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Search Assistant. Jeg tror du finder
hvad du søger der, men er ikke sikker.

Og til ... hvem det nu var.... beklager hvis jeg qoutede forkert, dårlig dag
?

Peter

Fra : ///JJ

Dato : 25-06-04 23:00

[ B@CHFiRE ] wrote:

> [...]
> nysgerrighedens skyld, jeg ville vide hvor det blev gemt. Og hvis det
> ligger i REG basen, hvordan/hvor hulen ligger de så?

Hvis de ikke ligger der hvor "Peter" angiver*, så kan det være de ligger
binært i Registry. I så fald skal du forstå at dekode det, hvis du vil se
hvad der er i, eller ændre i det.

*) I Win2000 ligger de nemlig ikke der...

///JJ