Siemens SX-1, Billedbeskeder og firmware 1~
Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 24-06-04 18:50

Hej!

Efter at have opdateret firmwaren i min sx-1, kan jeg ikke længere sende og
modtage billedbeskeder (her menes via sms, ikke mms).

Modtager jeg en, skriver telefonen fint at det er en billedbesked i
indbakken, men prøver man at åbne den siger den bare noget ala "Funktion
ikke understøttet".

Vælger man "indsæt grafikbillede" når man selv skriver en sms, får jeg samme
besked...

Er der andre end mig der har samme problem?

Evt. nogen der kender en måde at nedgradere til firmware 10 igen (Selfupdate
nægter at gøre det)

Mvh Thomas