fax-nr?
Fra : Tove Pedersen

Dato : 24-06-04 18:17

Hej
Og undskyld hvis det er forkert gruppe, men jeg prøver:
Er der nogen her der ved hvordan man får oplyst hvem der har et givet
faxnummer?
Problemet ligger i at nogen prøver at sende en fax til min almindelige tlf.,
jeg har ingen fax, og venter heller ikke at nogen vil sende en. Jeg har før
haft problemet med nogen museer der prøvede at sende deres nyhedsbrev pr.fax
til min tlf. Dem fik jeg stoppet, men det er meget irriterende at de sender
fax for den går ind på min tlf.svarer der så selvfølgelig er fyldt med en
hel masse fax-dyt, som jeg så skal have slettet.
Kan nogen hjælpe? Jeg har nummeret der starter med 0314 .... ...., jeg ved
ikke om det er fra udlandet. Jeg kender ikke nogen med fax i udlandet, eller
herhjemme for den sags skyld.
mvh
Tove

Fra : Ditte Hansen

Dato : 24-06-04 19:06

Hej

Min mor var ude for det samme, og TDC var meget behjælplige.
Noter nummer og gerne tidspunkt, så vil de forsøge at spore nummeret, og så
selv om det er udenlands, og så prøve at kontakte dem der seneder fax.
På den måde slap min mor for sine fax opkald.

Hilsen Ditte

Fra : Tove Pedersen

Dato : 24-06-04 20:00

Hej
og tak for hjælpen. Jeg vil gøre som du skriver og regner så med at det
stopper.
mvh
Tove

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 24-06-04 19:56

"Tove Pedersen" <tvp@mail.tele.dk> wrote in message
> Er der nogen her der ved hvordan man får oplyst hvem der har et givet
> faxnummer?

Hvis nummeret er udeladt fra telefonbogen kan kun politiet gøre noget ved
det.
Det oplagt nemmeste er at skrive et pænt brev og faxe det til nummeret fra
nærmeste posthus.