Lotus Notes
Fra : JP

Dato : 24-06-04 15:33

Hej
Har en ven som kører Lotus Notes til sine emails i et firma. Lige pt. har
han version 5.0.11 af Lotus Notes installeret. Mit spørgsmål går på om
programmet skal opdateres? Hvis ja, hvor henter vi opdateringerne?
Tak på forhånd
-jp

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 24-06-04 16:23

"JP" <jesperpe@hotmail.com> writes:

>Har en ven som kører Lotus Notes til sine emails i et firma. Lige pt. har
>han version 5.0.11 af Lotus Notes installeret. Mit spørgsmål går på om
>programmet skal opdateres? Hvis ja, hvor henter vi opdateringerne?

http://www-10.lotus.com/ldd/down.nsf

Mvh.
   Klaus.

Fra : Lars Hansen

Dato : 26-06-04 23:06

JP wrote:

> Hej
> Har en ven som kører Lotus Notes til sine emails i et firma. Lige pt. har
> han version 5.0.11 af Lotus Notes installeret. Mit spørgsmål går på om
> programmet skal opdateres?

Der er fejl i alt software og Domino/Notes er ingen undtagelse. Heller
ikke selvom jeg synes at sikkerheden er tænkt bedre ind i produktet, end
i så mange andre programmer. Den største risiko ved Domino/Notes er nok
at det er et så komplekst produkt.

Prøv f.eks. at gå på www.securityfocus.com og søge efter "domino 5.0.11"
for at se om der er nogle advisories (hint: det er der).

Så det ville nok være en god idé med en opdatering.

Lars