Børnefamilier søges til nyt TV program
Fra : paul

Dato : 24-06-04 15:13

Kære familier.
Vi leder efter børnefamilier, der har lyst til at medvirke i nyt TV
program producerede af Film- og TV selskabet Jarowskij.

Ideen er enkel:
I en uge overgiver forældrene al magt til et af deres børn (mel. 8-13)
i en uge. Barnet får nu lov til at bestemme, hvordan hverdagen skal
være, og hvem der gør hvad. Efter optagelserne i ugen mødes familien i
studiet, hvor der er mulighed for at vinde en familie præmie. Barnet
skal synes det er sjovt at være med og ligeså vigtigt er det at
familierne skal have lyst til at blive udfordret og inspireret og være
åbne overfor barnets forslag og beslutninger.

Optagelserne finder sted i starten af august.

Vi glæder os til at høre fra jer på:

sarah.mauritzen@jarowskij.dk

Eller:
Paul@jarowskij.dk

Mange hilsner

Jarowskij/Denmark
Tlf. 35860500
www.jarowskij.dk

Fra : chr

Dato : 26-06-04 21:58

"paul" <paul@jarowskij.dk> wrote in message
> [...]
> familierne skal have lyst til at blive udfordret og inspireret og være
> åbne overfor barnets forslag og beslutninger.

Hvorfor?,-er fjernsynet ikke flydt nok over med underholdning til
underdanmark?

Chr.

Fra : Peter Pater

Dato : 27-06-04 08:08

"chr" <ASK@FORDOMAIN.dk> wrote in message

> Hvorfor?,-er fjernsynet ikke flydt nok over med underholdning til
> underdanmark?

Ja tak, endnu et råddent reality-dokusoap program, der begrunder sin
relevans med en spændende, næsten videnskabelig, social-psykologisk vinkel.
Jeg er sikker på vi alle vil blive mindre kloge af at se programmet.
Anders

Fra : Anita

Dato : 28-06-04 09:38

"paul" <paul@jarowskij.dk> skrev

> I en uge overgiver forældrene al magt til et af deres børn (mel. 8-13)
> i en uge.

Kun i en uge?

Mange børn i den alder bestemmer i forvejen så meget til dagligt, at
forandringen vil være lille og uinteressant

Venligst Anita