Dressur a la Kyra Kyrklund
Fra : Mette

Dato : 24-06-04 09:27

Hej

Uden at gå ind i en diskussion om dressurformer (igen-igen), vil jeg høre,
om der er nogle, der kender en god rideinstruktør i KBH, som underviser i
den type dressur, Kyra Kyrklund står for?

Jeg har ledt efter en dressurform, der kombinerer det bedste fra det
klassiske med de traditionelle øvelser osv., da jeg rider en ung fjordhest
med et vist talent indenfor dressur. Hans ejer rider traditionelt, så jeg
kan ikke bare følge mit hjerte og lære ham klassisk.

Kyra Kyrklund siger meget af det, som jeg selv er nået frem til, i sin bog,
så jeg tror, det må være løsningen for os.

Nu gælder det så bare om at finde den rigtige instruktør.

Mvh,
Mette