Ghost - Internal Error 10029 - Win XP
Fra : Kim Schroeder

Dato : 24-06-04 00:09

Jeg har Ghost 2002 og har kopieret ghostpe.exe over på en diskette, som
jeg kører efter at have startet pc'en i dos.
Normalt kører jeg derefter Ghost hvorved jeg laver et images af disk C over
på disk D (2 disks - ingen delte drev - lige ud af landevejen).

Nu lige pludseligt får jeg en fejlmeddelelse kort efter at Ghost er gået igang
at disken er fuld - om den skal spawne - om den skal overskrive - og derefter
"Internal Error 10029 - An internal inconsistency has ben detected " og derefter
vil programmet ikke videre.¨
Internal Error 10029 er ikke at finde på Symantecs liste over fejlmeddelelser.

Der er masser af plads på D-drevet, så det er ikke der problemet er, og jeg
gætter på, at det ikke er fordi, at Ghost er for gammel (2002). Har som sagt
virket indtil for 3 uger siden, hvor sidste images blev kørt. Jeg har ikke
installeret noget programmer siden da.

En venlig sjæl der kan hjælpe ?

Kim

Fra : Kim Schroeder

Dato : 24-06-04 19:28

Problemet løst ved at køre scandisk og defrag på begge drev.
Nu kører Ghost uden problemer.

Kim