[nec e616v]Fjerne klik-lyd når man tager b~
Fra : Hjalte

Dato : 23-06-04 22:12

Er det muligt at fjerne den irreterende lyd der er når man tager
billeder eller filmer på en nec e616v?

---
MVH.
Hjalte

"Lad være med at smide mælken ud når der ikke er mere i den, du får et kort pust af glæde næste morgen når du tror at der er noget tilbage."

Fra : Søren Christensen

Dato : 24-06-04 15:10

"Hjalte" <hjalte@reloaded.dk> skrev i en meddelelse
> Er det muligt at fjerne den irreterende lyd der er når man tager
> billeder eller filmer på en nec e616v?

Nej

Fra : Mr bob

Dato : 24-06-04 23:56

"Søren Christensen" <Soren@webspeed.uk> skrev i en meddelelse

> "Hjalte" <hjalte@reloaded.dk> skrev i en meddelelse
> >
> Nej

Hvorfor egentlig ikke? det er pisse irriterende!
Hader den klods!

Fra : Søren Christensen

Dato : 25-06-04 10:25

"Mr bob" <privatREMOVE@kc-frugt.dk> skrev i en meddelelse
> "Søren Christensen" <Soren@webspeed.uk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor egentlig ikke? det er pisse irriterende!
> Hader den klods!

Fordi det er for at beskytte uskyldige imod at få taget billeder i smug.
Det er den melding jeg har læst på en udenlansk forum hvor en person havde
kontaktet NEC i japan.
Jeg mener iøvrigt selv at den funktion med lydsignal ved billedtagning burde
forefindes på alle enheder der kan tage billeder.
Nu har man jo lige hørt så meget om mobning hvor skolebørn har fået taget
billeder i badet efter gymnastik af deres jævnaldrende og udstillet for
resten af skolen til mobning.
Og det er kun noget af det der foregår med mobile kameraer!!
Hvorfor vil du ikke have lyd på?
Du vil måske tage billeder i smug?

Venligst

Fra : Hjalte

Dato : 26-06-04 23:57

On Fri, 25 Jun 2004 11:24:33 +0200, "Søren Christensen"
<Soren@webspeed.uk> wrote:

> [...]
>resten af skolen til mobning.
>Og det er kun noget af det der foregår med mobile kameraer!!

Hvem har sagt at der er nogen der ikke vil have lyd på?
Men personligt er det fordi jeg syntes det er en pisse irreterende
lyd. Især når man optager video.

NEC 616 er en skod telefon i det hele taget.
Ville ønske jeg aldrig havde solgt min n6600

---

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-04 10:24

Er der lyd på en Siemens M65 ?