Beklædning af bagsiden af SKÆNK.
Fra : E.S.A.

Dato : 23-06-04 21:54

Jeg kunne tænke mig at stille min SKÆNK ud fra væggen " à la rumdeler " Vil
derfor gerne beklæde bagsiden med noget lidt pænere for øjet, end den GRUMME
bagside.
Gerne noget sand farvet , sildeben`s stof, hæssien el. hvad dit gode
forslag ender ud med???? med lim el. stift?? måske noget helt andet.
Hilsen Ebbe

Fra : Viggo Stengaard Fjor~

Dato : 26-06-04 08:28

Hej Ebbe

Der er masser af muligheder.
Maling, tapet, bejset krydsfiner osv.
Du får det bedste resultat, hvis du spartler rundt i kanten så "bagdelen"
ligner en hel plade.
Vi har 2 rollinger, og har haft stor fornøjelse med at male bagsiden af en
kommode med tavlelak, hvilket har givet en del flotte tegninger (naturligvis
også på væg og gulv).
Magnet tavle er en anden mulighed.

Bare klø på.

Mvh.
Viggo

Fra : Jørgen

Dato : 26-06-04 08:52

et var måske en mulig hed at behandle bagsiden med det samme som væggene
Jørgen