Hjælp til creditcard betaling
Fra : Klaus Egebjerg

Dato : 23-06-04 19:26

Hej

Er der nogen der kan hjælpe mig med creditcard betaling på mit domæne hos
wannafind.dk

Jeg har prøvet at lave side http://www.brygladen.dk/prove.asp scriptet kan
du se nogen for.

Hvor går det galt ?

Klaus Egebjerg

<FORM method="post" action="https://betaling.wannafind.dk/auth.php">
<INPUT type="hidden" name="shopid" value=" 2004051240368 ">
<INPUT type="hidden" name="amount" value=" 10,01 ">
<INPUT type="hidden" name="orderid" value=" 1000 ">

<INPUT type="hidden" name="accepturl"
value="https://betaling.wannafind.dk/proxy/p.php/http://brygladen.dk/menu.as
p">
<INPUT type="hidden" name="declineurl"
value="https://betaling.wannafind.dk/proxy/p.php/http://Brygladen.dk/menu.as
p">

Indtastning af kortnummer

Kortnummer : <input type="text" name="cardnum" size="30"><BR>

Vælg udløbsår

Udløbsår : <select name="eyear">
<option value="3">2003</option>
<option value="4">2004</option>
<option value="5">2005</option>
<option value="6">2006</option>
<option value="7">2007</option>
<option value="8">2008</option>
<option value="9">2009</option>
<option value="10">2010</option>
<option value="11">2011</option>
<option value="12">2012</option>
</select><BR>

Vælg udløbsmåned

Udløbsmåned : <select name="emonth">
<option value="1">01</option>
<option value="2">02</option>
<option value="3">03</option>
<option value="4">04</option>
<option value="5">05</option>
<option value="6">06</option>
<option value="7">07</option>
<option value="8">08</option>
<option value="9">09</option>
<option value="10">10</option>
<option value="11">11</option>
<option value="12">12</option>
</select><BR>

Indskriv CVC-nr. (Kontrol cifre bag på kortet)

Kontrol-nr : <input type="text" name="cvc" size="10"><BR>
<input type="submit" value="send">
</form>

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 23-06-04 22:34

Klaus Egebjerg skrev:

> Jeg har prøvet at lave side http://www.brygladen.dk/prove.asp
> scriptet kan du se nogen for.
>
> Hvor går det galt ?

Tja - hvilken fejl får du? Det er noget lettere at hjælpe hvis du
giver en fejlmelding.

Hvis jeg prøver din side med tilfældige tal får jeg følgende svar:

"Error: It is not posible to relay a nonssl payment"

Det gætter jeg på hænger sammen med at din side ligger på en http-
adresse (i stedet for en https-adresse) - men jeg har ikke selv
rodet med netbetalinger.

> <INPUT type="hidden" name="shopid" value=" 2004051240368 ">
> <INPUT type="hidden" name="amount" value=" 10,01 ">
> <INPUT type="hidden" name="orderid" value=" 1000 ">

Det skal muligvis se sådan ud, men overvej om de ekstra mellemrum i
værdierne ikke er en fejl.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Klaus Egebjerg

Dato : 24-06-04 16:46

Hej igen

Jeg har også en ssl del, her hedder siden
https://secure.wannafind.dk/brygladen.dk/prove.asp
Andre forslag

Klaus

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 25-06-04 16:54

Klaus Egebjerg skrev:

> Jeg har også en ssl del, her hedder siden
> https://secure.wannafind.dk/brygladen.dk/prove.asp
> Andre forslag

Prøv at læse vejledningen til implementering af betalingsløsninger
hos wannafind:
<http://www.wannafind.dk/produkter/betalingssystem-faq.asp?do=teknik>

- nederst på siden står der at adresser skal angives som denne (der
virker):
<https://betaling.wannafind.dk/proxy/p.php/http://www.brygladen.dk/prove.asp>

NB: Læs gerne min signatur.
--