Hjemmesider :S
Fra : Phoenix

Dato : 23-06-04 14:30

Hey alle ,

Er der nogle der har et godt råd til hvilke programmer der er gode til at
lave hjemme sider i når man er forholdsvis nybegynder udover MS Frontpage
som egentlig stinker lidt ??

Håber på et svar ...

/Phoenix

Fra : Kim Emax

Dato : 23-06-04 14:38

Phoenix wrote:

> Er der nogle der har et godt råd til hvilke programmer der er gode
> til at lave hjemme sider i når man er forholdsvis nybegynder udover
> MS Frontpage som egentlig stinker lidt ??

Prøv at spørge i dk.edb.internet.webdesign, dit spørgsmål er ikke PHP
relevant.

Jeg bruger iøvrigt VI

--
Take Care
Kim Emax - master|minds - Vi tænker IT for dig...

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-04 14:42

Den 23-06-2004 15:30 skriblede Phoenix:

> Er der nogle der har et godt råd til hvilke programmer der er gode til at
> lave hjemme sider i når man er forholdsvis nybegynder udover MS Frontpage
> som egentlig stinker lidt ??

Det lover godt at du som nybegynder siger at FP sinker, det kan jeg kun
give dig ret i :)

Et udemærket program til html-kode, er et dansk-produceret et, ved navn
StonesWebwriter(http://www.webwriter.dk)
Det går ikke helt ind under freeware-genre, da det kræver at man, ganske
gratis naturligvis, registrere det efter 30 dage.

At lave hjemmesider er eller kan være, komplex programering.
Uanset hvad mange frontpage brugere siger, så er der skræmmende mange af
dem der aldrig har set et html-tag.
Du hjælper dig selv utrolig godt, hvis du starter med at lave en side
med et par hyperlinks, som en start.
Altså ikke noget du ikke forstår koden bag.

--
Hilsen / Regards
- Søren Løbner

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-04 14:49

Hov ja... som Kim nævner, smut 2 niveauer op :)

--
Hilsen / Regards
- Søren Løbner

Fra : Phoenix

Dato : 23-06-04 14:57

Sorry ... er ikke lige vant til alle de nyheds grupper

/Phoenix

Fra : Phoenix

Dato : 23-06-04 15:18

Men tak til søren ....

Fra : Rasmus Vestergaard H~

Dato : 25-06-04 13:02

Phoenix wrote:

> Sorry ... er ikke lige vant til alle de nyheds grupper
>
> /Phoenix

Fair nok. Derfor ville det være en god ide lige at smutte ind på
http://www.usenet.dk/ og i særdeleshed

Mvh Rasmus