MS Windows
briani 27239
Emule & Overnet Crash
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 23-06-04 10:54

Hej,

Jeg oplever pludselig at Emule (0.42g) crasher min WinXP - Jeg har prøvet at
installere Overnet, for at se om det var emule eller dennes "Engine" der
crasher, og det sker også med Overnet - Nogen der har oplevet det?

mvh

Carsten Pedersen

Fra : John

Dato : 23-06-04 12:15

"Carsten Pedersen" skrev i en meddelelse

> Jeg oplever pludselig at Emule (0.42g) crasher min WinXP

> Carsten Pedersen

Hej Carsten!

Ved file-share er en opdateret anti-virus yderst påkrævet! (Kør evt en
scanning......)

Du kan læse bruger-kommentarer om eMule her:
http://www.download.com/3302-2166_4-10291804.html

Du kan downloade Kazaa Lite engelsk (ingen reklamer, ingen spyware) her:
http://www.chip.de/downloads/c_downloads_8833978.html

Mvh John

---

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-04 17:18

> [...]
prøvet at installere Overnet, for at se om det var emule eller dennes
"Engine" der crasher, og det sker også med Overnet - Nogen der har

Ja, med andre versioner af emule - prøv div. lidt ældre versioner.
Eller brug et mod - f.eks. "the black hand"

>Du kan downloade Kazaa Lite engelsk (ingen reklamer, ingen spyware) her:
http://www.chip.de/downloads/c_downloads_8833978.html

Mvh John <

Nok ikke lige kazaa netværk jeg ville bruge hvis jeg var paranoid over at få
virus hjem fra noget fyfy p2p.